Rise of the Tomb Raider - godzina z wersją Xbox 360

Długaśne nagranie z "tej gorszej" wersji najnowszego Tomb Raidera.

@ 08.11.2015, 13:28
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
xbox 360

Rise of the Tomb Raider - godzina z wersją Xbox 360

W sieci pojawiło się nagranie z Rise of the Tomb Raider w wersji na konsole Xbox 360. Jeżeli nie jesteście przekonani co do zakupu tytułu na obchodzący niebawem 10-te urodziny sprzęt, to poniższy materiał powinien rozwiać wątpliwości.

Wydarzenia przedstawione na nagraniach stanowią prolog do gry, więc można obejrzeć je bez obawy o większe spoilery.

Premiera najnowszych przygód Lary Croft już 13 listopada, na Xbox 360 i Xbox One. W przyszłym roku gra trafi także na PC i PlayStation 4. Nasza recenzja pojawi się jutro, czyli 9 listopada.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   14:05, 08.11.2015
Nie ma co ukrywać że gra jest wyraźnie obniżona graficznie względem gry z 2013 roku. Jak śledził historię Rise Of The Tomb Raider to wieże jej prace zaczęły się jeszcze przed premierą XO i PS4
0 kudosMaterdea   @   14:23, 08.11.2015
Cytat: Fox46
Nie ma co ukrywać że gra jest wyraźnie obniżona graficznie względem gry z 2013 roku. Jak śledził historię Rise Of The Tomb Raider to wieże jej prace zaczęły się jeszcze przed premierą XO i PS4
Jakieś źródło? Z Twojego posta wynika, że Rise of the Tomb Raider opracowywali równocześnie z edycją z 2013 roku.
0 kudoslukas94mos   @   15:40, 08.11.2015
Tragicznie to nie wygląda więc ci co mają jeszcze X360 pewnie się skuszą ;) sam bym sie skusił gdyby nie to że sprzedałem xboxa 7 dni temu Szczęśliwy
0 kudosFox46   @   11:15, 09.11.2015
Cytat: Materdea
Jakieś źródło? Z Twojego posta wynika, że Rise of the Tomb Raider opracowywali równocześnie z edycją z 2013 roku.


Wystarczy poczytać w necie, nie nie wynika że opracowywali równo z 2013, wynika że zaczęli pracować zaraz po ukończeniu gry z 2013, może nie tak od razu ale 4-5 miesiące po.
W dodatku jak wiadomo nie każdy developer dostawał od razu Dev-Kity z tym MS i SONY tez dawało niezłego ciała bo wielu developerów dostało Deva np: na premierę XO i PS4, a tylko nieliczni dostali Deva 6 miesięcy przed premierą Konsol(ci którzy hucznie zapowiadali jaka moc brzmi w konsolach i wychwalali XO i PS4)