Dark Souls II - poprawiono błąd związany z wytrzymałością broni w PC-towej edycji
Do Dark Souls II wkradł się dość kuriozalny błąd, który wyszedł na światło dzienne dopiero po premierze gry na najnowsze konsole i komputery stacjonarne.
Itchytude @ 08.05.2015, 20:32
I AM ERROR.
Kacper "Itchytude" Kutelski
pc
Do Dark Souls II wkradł się dość kuriozalny błąd, który wyszedł na światło dzienne dopiero po premierze gry na najnowsze konsole i komputery stacjonarne. A jest, doprawdy, niezwykle osobliwy, o czym przekonacie się czytając dalej.
Osoby grające na nowych platformach zauważyły, że wytrzymałość wyekwipowanych przez nich broni spada w znacznie szybszym tempie, niż miało to miejsce na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Deweloperzy, studio From Software, przez długi czas milczeli w sprawie oręża rozpadającego się z częstotliwością godną tandetnego filmu historycznego, by dziś znienacka zaserwować PC-towym wyjadaczom łatkę naprawiającą ten problem.
Główną przyczyną takiego stanu rzeczy była "interesująca" decyzja twórców o powiązaniu wytrzymałości broni z ilością renderowanych klatek na sekundę. Przy przenoszeniu tytułu na nowsze maszyny, widocznie, zwyczajnie o tym zapomniano, przez co w 60 klatkach bronie ulegały zniszczeniu około 2 razy szybciej, niż w wersji na PS3 i X360.
Negatywny wpływ na stan naszej broni miał również kontakt ze zwłokami już rozłożonych przeciwników. Najnowsza aktualizacja rozwiązała w końcu ten problem - Ci z was, którzy grają na komputerach, mogą więc sprzedać zdobyty zapas pyłu naprawczego. Konsolowcy zaś będą musieli uzbroić się w odrobinkę cierpliwości - patch na PlayStation 4 i Xboksa One udostępniony zostanie najprawdopodobniej w najbliższym czasie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler