Na potrzeby DriveClub twórcy wykonali ponad 1000 zdjęć każdego samochodu

Detale, detale i jeszcze raz detale. Jeżeli Twojemu oku umkną najmniejsze elementy, możesz w pełni nie docenić zaangażowania, które twórcy DriveClub wkładają w każdy pojedynczy samochód.

@ 24.07.2014, 15:15
ps4

Na potrzeby DriveClub twórcy wykonali ponad 1000 zdjęć każdego samochodu

Detale, detale i jeszcze raz detale. Jeżeli Twojemu oku umkną najmniejsze elementy, możesz w pełni nie docenić zaangażowania, które twórcy DriveClub wkładają w każdy pojedynczy samochód. Cel Evolution Studios jest klarowny - uzyskać w swojej produkcji najwyższy możliwy poziom szczegółowości.

W jaki sposób deweloperzy chcą przenieść nas do kabin wymarzonych fur, bądź chociażby stworzyć wrażenie prowadzenia tych wspaniałych bryk? Być może za pomocą tysięcy fotografii wykonanych poszczególnym samochodom. Paul Rustchynsky, szef procesu produkcyjnego DriveClub, zdradził kilka ciekawostek w tym właśnie temacie.

"Zaczynamy od materiału odniesienia. W danych komputerowych auta wykonane są z tych samych części co w fabryce. Wszystko uzupełnione jest o sesję fotograficzną, w której nasi projektanci wykonali około tysiąc fotografii każdemu samochodowi. Zdjęcia obejmują każdy milimetr pojazdu, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Następnie, od podstaw, ręcznie, tworzymy każdy samochód, kreując wszystko, od podwozia z włókna węglowego, po pasujące kolorystycznie szwy na kierownicy".

Już na początku października zweryfikujemy zapewnienia twórców. DriveClub pojawi się wyłącznie na konsoli PlayStation 4.

Sprawdź także:
DriveClub

DriveClub

Premiera: 07 października 2014
PS4

DriveClub to produkcja twórców z Evolution Studios, którzy na swoim koncie mają chociażby gry z serii Motorstorm. Jest to ich pierwszy tytuł na konsolę PlayStation 4. ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdenilson   @   19:50, 24.07.2014
Bardzo dobre odzwierciedlenie to dobra wiadomość tylko żeby nie zepsuli modelu jazdy i dawał dużo frajdy...dla każdego.
0 kudosFox46   @   19:58, 24.07.2014
Cytat: denilson
Bardzo dobre odzwierciedlenie to dobra wiadomość tylko żeby nie zepsuli modelu jazdy i dawał dużo frajdy...dla każdego.


Z początku wszystko wskazywało że będzie to symulator samo to że właziło się do bryki zapinało pasy oraz zapalało samochód dawało takie wrażenie. Przy pierwszym projekcie dużo wskazywało że będzie pomieszanie symulacji z arcade czyli tak jak w Forzie horizon. Teraz znowu przy restarcie projektu dużo się gada ze ma to być stricte arcadówka, ja tam jakoś nie liczę że gra zawojuje rynek.
0 kudosdenilson   @   20:02, 24.07.2014
Szkoda że nie mają odwagi stworzyć symulatora z krwi i kości. Aż się prosi by takie coś stworzyć Smutny
0 kudosFox46   @   20:20, 24.07.2014
Cytat: denilson
Szkoda że nie mają odwagi stworzyć symulatora z krwi i kości. Aż się prosi by takie coś stworzyć Smutny

To by jakby nie było konkurencja dla samych siebie bo SONY miało by wtedy dwa symulatory DriveClub i Gran Turismo, a symulator może być tylko jeden GT.