Zadymiło mi pół ekranu, czyli aktualizacja PhysX w Assassin's Creed IV: Black Flag

Assassin's Creed IV: Black Flag w pecetowej wersji otrzymało nową aktualizację, z której zalet skorzystają posiadacze kart NVIDIA.

@ 20.12.2013, 21:47
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Zadymiło mi pół ekranu, czyli aktualizacja PhysX w Assassin's Creed IV: Black Flag

Assassin's Creed IV: Black Flag w pecetowej wersji otrzymało nową aktualizację, z której zalet skorzystają posiadacze kart NVIDIA. Mowa tu o poprawkach do technologii PhysX, wzbogacających efekty wizualne na ekranie. W przypadku najnowszej odsłony tasiemca od Ubisoftu bonusowe ficzery tyczą się głównie dymu, którego jest dużo więcej, niż w przypadku braku wspomnianej technologii. Szczegóły na poniższym wideo. W sumie wygląda to fajnie, ale ja dalej obstaję przy swoim, że PhysX jak był marketingową papką, tak nadal nią pozostaje.




Sprawdź także:
Assassin's Creed IV: Black Flag

Assassin's Creed IV: Black Flag

Premiera: 19 listopada 2013
PC, PS3, XBOX 360, PS4, WIIU, XBOX ONE

Assassin's Creed IV: Black Flag to kolejna odsłona serii gier akcji, opowiadających o bractwie asasynów. Poprzednia odsłona zamknęła historię Desmonda. "Czwórka" przedsta...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   01:43, 21.12.2013
NA chama wciśnięty do samej gry PhysX wygląda do bani, po prostu Nvidia już na siłę chyba to robi.
0 kudosgeass   @   08:12, 21.12.2013
Ten PhisX w Nvidii jest tak samo potrzebny jak te włosy w Radeonie... Bez sensu to jest moim zdaniem. Może i wygląda fajnie, ale nie wnosi aż tyle ile pochłania zasobów kompa.
0 kudosKattowitz   @   10:38, 21.12.2013
No cóż... w Sacred 2 to o wiele lepiej wyglądało, wręcz naturalnie i subtelnie... a teraz nie wiem co porobili, ale jest to po prostu śmieszne xD Chyba że ludzie z Nvidii mieli na uwadze zasłonę dymną Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   10:47, 21.12.2013
A mi się podoba. Każdy taki drobny efekt powoduje, że gra staje się bardziej realistyczna.
0 kudosraziel91   @   11:50, 21.12.2013
Cytat: shuwar
A mi się podoba. Każdy taki drobny efekt powoduje, że gra staje się bardziej realistyczna.
Co Ci z realizmu skoro po 2 wystrzałach z pistoletu nie widzisz przeciwników ? Na broni z tamtej epoki szczerze powiedziawszy się nie znam , ale wątpię żeby taki ogrom dymu był wytwarzany przy wystrzale z prawdziwej broni.
0 kudosshuwar   @   12:07, 21.12.2013
Oj tam... wydaje mi się, że dymu taka broń palna robiła zawsze sporo.
0 kudosFox46   @   12:25, 21.12.2013
Cytat: shuwar
Oj tam... wydaje mi się, że dymu taka broń palna robiła zawsze sporo.


Tak robiła ale nie takiego jak w grze , bo to co jest w grze to jest zdecydowanie przesada. Widać specjalnie by tylko szpanować.
0 kudoskehciu   @   12:58, 21.12.2013
A ja się zastanawiałem czemu podczas bitwy morskiej, po oddaniu paru strzałów, nie widzę przeciwnika tylko jeden wielki obłok dymu.
0 kudosKreTsky   @   01:02, 22.12.2013
Troche przesadzony ten bajer, tez wolalbym wylaczyc ten dym i widziec co sie dzieje ;]
0 kudosshuwar   @   07:45, 22.12.2013
Bo może chcieli panowie zrobić efekt jak w Battlefield - jak coś wybuchnie, to przez dłuższy czas nie wiesz w co strzelasz.
0 kudosraziel91   @   01:14, 24.12.2013
Znalazłem dowód na poparcie mojej teorii iż dym po aktualizacji PhysX jest przesadzony. w tamtych czasach używało się głównie pistoletów skałkowych. oto link z filmikiem który pokazuje dokładnie jak KRÓTKO unosi się dym po takim wystrzale Dumny https://www.youtu(...)kvnWFqHI
0 kudosshuwar   @   09:01, 24.12.2013
No ale może jak wielu strzela, to wtedy robi się zadyma Puszcza oko
Dodaj Odpowiedź