The Evil Within ma pułapki i broń palną, ale to nie jest Call of Duty

The Evil Within to najnowszy projekt studia Tango Gameworks, założonego przez Shinji Mikami - ojca gatunku, odpowiedzialnego między innymi za serię Resident Evil.

@ 17.09.2013, 19:57
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

The Evil Within ma pułapki i broń palną, ale to nie jest Call of Duty

The Evil Within to najnowszy projekt studia Tango Gameworks, założonego przez Shinji Mikami - ojca gatunku, odpowiedzialnego między innymi za serię Resident Evil. Produkcja, choć jest w sporej mierze nastawiona na strzelanie i likwidowanie przeciwników, nie jest skierowana do fanów Call of Duty. Deweloper wyjaśnia na co został położony największy nacisk, podczas rozmowy z ekipą portalu OXM.

"Jedną z najatrakcyjniejszych rzeczy w grze jest to, że nie bardzo rozumiesz czy to, co oglądasz jest prawdą, czy nie. Przypomina to film, The Ring, z powierzchnią i mroczną stroną. Nie wiesz czy jesteś w prawdziwym świecie, czy nie. Nie chciałbym tego wiedzieć."

"Mamy w grze tradycyjną broń, ale nic wyjątkowego, ponieważ jest tradycyjna. Nasze pole manewru jest ograniczone. Jako dodatkowy akcent mamy pułapki, które możesz rozkładać - wiele różnych pułapek - ale gdy na nie natrafisz, możesz je rozbroić."

The Evil Within ma pułapki i broń palną, ale to nie jest Call of Duty
"Korzystać z pułapek możesz wszędzie. To jedna z możliwości prowadzenia rozgrywki. Możesz używać albo broni palnej, albo pułapek aby likwidować stwory. Możesz też się skradać i unikać przeciwników, jest więc taktycznie i strategicznie. Możesz po cichu przemknąć przez większość gry. Zakraść się, ustawić pułapkę i się ukryć."

Brzmi ciekawie. Jeśli wyjdzie tak dobrze w praktyce, jak brzmi w teorii, to może być naprawdę zacnie. Ale przekonamy się dopiero w 2014 roku, kiedy The Evil Within trafi na PC, PS3, PS4, Xboksa 360 oraz Xboksa One.

PS. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji, zerknijcie na najnowszy zwiastun produkcji.

Sprawdź także:
The Evil Within

The Evil Within

Premiera: 14 października 2014
PS3, XBOX 360, PC, PS4, XBOX ONE

The Evil Within to produkcja z gatunku survival-horror, przygotowana przez zespół Tango Gameworks z Shinji Mikami na czele. Tytuł stanowi nawiązanie do tradycyjnych metod...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosIgI123   @   20:58, 17.09.2013
Szkoda, horrory najlepsze są wtedy gdy nasz bohater jest bezbronny wobec Złego. Pułapki to mimo wszystko może być dobra sprawa, ale co do broni palnej, to tylko gdy amunicja będzie ograniczona. Tak z dwa naboje na godzinę znajdowane.
0 kudosFox46   @   22:01, 17.09.2013
I bardzo dobrze broń musi być ale bez przesady, a amunicja ograniczona. Igi dowaliłeś z tymi dwoma nabojami to po co by one w ogóle miały być w grze ?? to by było bez sensu, już lepiej żeby ich w ogóle nie było.

Jeden magazynek i po sprawie to ma być Survival Horror ma brakować amunicji, a co do COda to raczej taki nie będzie.
0 kudosKreTsky   @   22:07, 17.09.2013
Fajny pomysl z tymi pulapkami, trzeba bedzie troche pokombinowac. A co do amunicji, to juz zapowiadali, ze kazdy naboj bedzie bardzo cenny. Raczej pod tym wzgledem nie zawioda.
0 kudosIgI123   @   23:17, 17.09.2013
Cytat: Fox46
Igi dowaliłeś z tymi dwoma nabojami to po co by one w ogóle miały być w grze ?? to by było bez sensu, już lepiej żeby ich w ogóle nie było.
To było w przenośni tak trochę. Ale w zasadzie to tyle by wystarczyło, by był mus używania broni palnej tylko w najbardziej krytycznych sytuacjach.
0 kudosHardcoor_pl   @   17:45, 18.09.2013
Marzy mi się model rozgrywki znany z The Last of Us Szczęśliwy
0 kudosdenilson   @   18:46, 18.09.2013
Cytat: Fox46
Igi dowaliłeś z tymi dwoma nabojami to po co by one w ogóle miały być w grze ?? to by było bez sensu, już lepiej żeby ich w ogóle nie było.
Jeden nabój dla bestii i jeden dla siebie by strzelić sobie w głowę...

Nie mam nic przeciwko broni w survival horror ale nie mogą sobie twórcy pozwolić by gracz znajdował np. całe opakowanie naboi. No dobra mógłby znaleźć ale tylko jeden raz a tak sporadycznie po kilka sztuk.
0 kudosKrru   @   10:44, 19.09.2013
Żywię przekonanie, że twórcom uda się uniknąć psujących klimat etapów czysto strzelankowych. Strzelanie powinno stanowić jedynie uzupełnienie do motywu przewodniego The Evil Within, którym jest tajemnicza zbrodnia w zakładzie psychiatrycznym.
Dodaj Odpowiedź