Assassin's Creed IV: Black Flag - twórcy opowiadają o tym jak zbudowali piękny, otwarty świat
Seria Assassin's Creed może nie słynie ze zniewalającej oprawy wizualnej, jak chociażby cykl Crysis, ale Ubisoft dba o to, aby kolejne odsłony trzymały się panujących w danym momencie standardów i wyglądały po prostu dobrze, ciesząc oko gracza licznymi szczegółami.
Dirian @ 12.09.2013, 19:40
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Seria Assassin's Creed może nie słynie ze zniewalającej oprawy wizualnej, jak chociażby cykl Crysis, ale Ubisoft dba o to, aby kolejne odsłony trzymały się panujących w danym momencie standardów i wyglądały po prostu dobrze, ciesząc oko gracza licznymi szczegółami.
Nie inaczej będzie w przypadku Assassin's Creed IV: Black Flag, gdzie zastosowano szereg technologii, mających przełożyć się na oddanie w nasze ręce pięknego, otwartego świata gry. Mówi o tym poniższe wideo, a konkretniej Sylvain Trottier, jeden z producentów, opowiadający o nowinkach technicznych. Silnik odpowiedzialny za generację ruchu fal, dynamiczny system pogodowy, zaawansowane oświetlenie, czy składające się z pojedynczych elementów modele statków, to tylko część z nich. Jakość oprawy wizualnej gry, przynajmniej w pecetowej i nextgenowej wersji, zapowiada się bardzo dobrze, co może potwierdzić tekst napisany przez Marcina, który ogrywał Black Flag w wersji na PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler