BioWare na temat systemu walki i ras w Dragon Age III
BioWare od dłuższego czasu pracuje nad swoim flagowym reprezentantem gatunku RPG. W początkowej fazie produkcji gracze nie byli rozpieszczani materiałami promocyjnymi, ostatnio się to jednak zmieniło.
juve @ 19.08.2013, 09:17
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
BioWare od dłuższego czasu pracuje nad swoim flagowym reprezentantem gatunku RPG. W początkowej fazie produkcji gracze nie byli rozpieszczani materiałami promocyjnymi, ostatnio się to jednak zmieniło. Do sieci trafiły dwa kolejne filmy traktujące o Dragon Age: Inkwizycja. Tym razem twórcy postanowili wyjaśnić schemat walki, jaki starają się wdrożyć do Inquisition.
Przed graczem staną nowe możliwości ataku i planowania bitwy. Szeroka paleta przeciwników wymagać będzie innego podejścia. Okuty w zbroję agresor nawet nie zareaguje na próbę zatrucia, ale już magia żywiołów może okazać się dla niego zgubna. Przeciwnika będzie można powalić, zmusić do głębokiej defensywy i ukrywania się za tarczą, spowolnić go i zranić. Wszystkie elementy mają wpływ na wynik bitwy i choć to oczywiste, BioWare przyznaje, że wysłuchało prośby fanów i chce to dopracować w najmniejszym szczególe. Jako gracz wcielisz się w przywódcę Inkwizycji, a Twoim zadaniem będzie odkrycie tożsamości osoby odpowiedzialnej za sprowadzenie demonów do świata żywych oraz powstrzymanie inwazji.
Dragon Age: Inkwizycja to nie tylko wciągająca rozgrywka, to również klimat i świetny scenariusz. Drugi materiał niejako dotyka tychże materii, ponieważ pokazuje skutki naszych początkowych wyborów. Rasa, jaką poprowadzimy w boju, będzie miała wpływ na to, jak będzie nas postrzegał świat dookoła. Ciekawe rozwiązanie, które efektownie podzieli kulturę Ferelden i nada tej krainie wiarygodności.
Na koniec przypomnę jeszcze tylko, iż projekt BioWare jest napędzany przez silnik graficzny Frostbite 3.0, a więc o poziom technologiczny byłbym spokojny. Premierę zaplanowano na rok 2014 na komputerach PC oraz konsolach obecnej i następnej generacji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler