Kooperacyjny spin-off Control, kodowo zwany Condor, wkroczył w fazę pełnego dewelopingu

Studio Remedy Entertainment informuje, że projekt kodowo zwany Condor wkroczył w fazę pełnego dewelopingu. Niebawem pełna produkcja ruszy też w przypadku remaków pierwszych dwóch odsłon Maxa Payne'a.

@ 02.05.2024, 13:03
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Kooperacyjny spin-off Control, kodowo zwany Condor, wkroczył w fazę pełnego dewelopingu

Studio Remedy Entertainment opublikowało niedawno najnowszy raport finansowy, a z informacji w nim zawartych wynika, że projekt kodowo zwany Condor, będący nastawionym na współpracę spin-offem serii Control, wkroczył w fazę pełnoprawnego dewelopingu. Na razie brakuje szczegółów na jego temat, a z tego co wyciekło do sieci wynika, że będzie on prawdopodobnie zatytułowany FBC: Firebreak.

"Gra kodowo zwana Condor, część marki Control, wkroczyła w pełną produkcję, co oznacza, że osiągnęła ostatni etap dewelopingu przed premierą", powiedział prezes Remedy, Tero Virtala. "Na podstawie szeroko zakrojonych wewnętrznych testów, widzimy, że pętla rozgrywki jest angażująca, a gra wprowadzi do gatunku unikatowe podejście Remedy".

Inny duży projekt w tym samym uniwersum, czyli Control, nadal jest na etapie koncepcyjnym, ale przed lipcem powinien wkroczyć w fazę gotowości do produkcji.

"Ekipa Control skupiała się na ukończeniu prac koncepcyjnych, w których świat, mechanika oraz oprawa są przygotowywane. Spodziewamy się, że projekt wkroczy w fazę gotowości do produkcji w drugim kwartale 2024 roku".

Remedy przygotowuje nie tylko Control 2 i Condor, ale również remaki dwóch pierwszych części serii Max Payne. Oba finansowane są przez Rockstar Games i oba są w fazie gotowości do produkcji, a w pełną produkcję wejdą one prawdopodobnie latem bieżącego roku. Oznacza to, że Remedy będzie produkowało jednocześnie dwie gry.

"Nadal skupiamy się na portfolio gier oraz różnych operacjach. Niebawem będziemy mieć dwie gry w pełnej produkcji, a także jedną w fazie gotowości do produkcji po raz pierwszy w historii. Jesteśmy przekonani, że dobre postępy z początku roku znajdą odzwierciedlenie w pełnej produkcji".

Na koniec wspomnieć jeszcze trzeba o grze kodowo zwanej Kestrel, która wcześniej była określana mianem Vanguard. To płatna kooperacyjna produkcja, która wciąż jest na etapie koncepcyjnym, bo wcześniej pomysły na nią zostały poddane rebootowi. Nie wiemy na jej temat niestety nic więcej.


Sprawdź także:
Control

Control

Premiera: 27 sierpnia 2019
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Control to kolejne nowatorskie podejście do gier akcji z elementami przygodowymi od studia Remedy - twórców rewolucyjnego cyklu Max Payne oraz Alan Wake.W Control gracz w...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   15:31, 02.05.2024
Kooperacja? Kurcze. To może spróbuję kicię nauczyć grać. Smutny