Trzydzieści minut oko w oko z Thief 4
Square Enix absolutnie ma u mnie plusa, właśnie za wskrzeszenie projektu Thief 4. Franczyza od ładnych kilku lat była w cieniu większych projektów, ale na tegorocznych targach w Los Angeles skradanie się było tematem przewodnim, do czego cegiełkę dołożył omawiany tytuł.
juve @ 18.06.2013, 17:42
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
pc, xbox 360, ps4, xbox one
Square Enix absolutnie ma u mnie plusa, właśnie za wskrzeszenie projektu Thief 4. Franczyza od ładnych kilku lat była w cieniu większych projektów, ale na tegorocznych targach w Los Angeles skradanie się było tematem przewodnim, do czego cegiełkę dołożył omawiany tytuł.
Gra spod dłuta studia Eidos Montreal zmierza na obie platformy nowej generacji, wysłużonego już Xboksa 360 i komputery osobiste. Do sieci trafił naprawdę długi fragment z rozgrywki, która prezentuje porządny, klimatyczny poziom. Na prezentacji projekt został odpalony na konsoli PlayStation 4 i okraszony komentarzem jednego z twórców, niejakiego Stefane Roya.
Muszę przyznać, iż całość robi niezłe wrażenie, dodajmy do tego nacisk na ciągłe skradanie się, krycie się w cieniu i rozwagę. O technologicznej stronie powiem tylko tyle, że reprezentuje sobą poziom next-generation, a więc jest dobrze. Sprawdźcie sami.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler