Edge Magazine ujawnia nowe informacje na temat Wiedźmina 3!
”Większy, niż Skyrim: Wiedźmin 3 wyznacza standardy dla next-genowych gier z gatunku action-RPG”.
bat2008kam @ 07.06.2013, 12:37
Bartek "bat2008kam"
pc, ps4, xbox one
”Większy, niż Skyrim: Wiedźmin 3 wyznacza standardy dla next-genowych gier z gatunku action-RPG”. Czy wspomniane słowa, zamieszczone na okładce najnowszego wydania czasopisma Edge Magazine, nie napawają Was narodową dumą? Bo mnie jak najbardziej. Pierwsza odsłona przygód Geralta była dla branży po prostu kolejnym solidnym RPG-iem, na tle konkurencji wyróżniającym się oryginalnym klimatem i bestiariuszem. Znacznie większego zamieszania narobiła ”dwójka”, która udowodniła światu, że Polacy chcą i mogą liczyć się w wyścigu po tytuł mistrzów gatunku. Trzecia część zapowiada się jeszcze lepiej i sprawia, że na dotychczasowych liderów - Bethesdę i BioWare - padł blady strach.
Nie ma się czemu dziwić. Już na obecnym etapie produkcji można być pewnym, że Dziki Gon pozamiata i będzie niedoścignionym wzorem dla większości deweloperów. Każda kolejna porcja informacji skutecznie rozochoca oczekujących na premierę graczy, a i garstka nowości zawartych w zapowiedzi magazynu Edge budzi zainteresowanie. Oto, czego udało nam się dowiedzieć:
- konsolowa wersja gry będzie działać w 30 klatkach na sekundę, natomiast pecetowa w 60. Wygląda na to, że next-geny nie najlepiej radzą sobie z zaawansowanym silnikiem rodzimego studia i łapią zadyszkę już na początku swojego żywota;
- ekipa CD Projekt Red postanowiła zrezygnować z samouczka i stopniowo wprowadzać wszystkie nowości, tak, aby gracz mógł nauczyć się wszystkiego samemu;
- system walki zostanie wzbogacony o dodatkowe piruety i uniki, a wszystko po to, by pojedynki były jak najbliższe ich książkowym opisom;
- Geralt może zabić lub oszczędzić napotkanych po drodze bandytów. Zarówno w jednym, jak i drugim przypadku, będzie można zabrać im ich dobra materialne;
- protagonista będzie zmieniał swoje nastawienie i nastrój w zależności od sytuacji, w jakiej się znajdzie. Otoczony przez grupkę potworów, zamieni się w wyrachowanego i skupionego mordercę, natomiast podczas spokojnych przechadzek będzie wyluzowany;
- w grze pojawi się system przypominający tryb detektywistyczny z Batmanów, za sprawą którego dostrzeżemy ślady i słabe punkty poszukiwanych przez nas bestii;
- po raz kolejny potwierdzono, że wątek główny to od 40 do 50 godzin zabawy, a drugie tyle dostarczą misje poboczne;
- konsekwencje naszych wyborów będą miały wpływ na cały świat;
- twórcy ograniczyli misje ”przynieś, podaj, pozamiataj” do absolutnego minimum;
- CD Projekt Red stworzyło duży, otwarty świat, ale jednocześnie zaznacza, że najważniejszym elementem gry nie jest sandbox, a opowiadana historia;
- Geralt może skakać;
- animacje łowcy potworów będą niezwykle płynne i realistyczne, a wszystko dzięki wielu godzinom spędzonym w studiu motion-capture. To samo najpewniej będzie dotyczyło koni.
Premiera odbędzie się na przestrzeni 2014 roku. Przekonani do zakupu, czy wciąż nie?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler