David Cage - twórca Heavy Rain - nie tworzy produkcji, a doświadczenia
David Cage jest w ostatnim czasie bardzo rozmowną osobą. Kilka dni temu tłumaczył, że on nie tworzy gier dla pieniędzy, ale po to, by zapewniać graczom ciekawą rozrywkę.
bigboy177 @ 07.05.2013, 14:21
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps3
David Cage jest w ostatnim czasie bardzo rozmowną osobą. Kilka dni temu tłumaczył, że on nie tworzy gier dla pieniędzy, ale po to, by zapewniać graczom ciekawą rozrywkę. Mimo że Heavy Rain okazało się sukcesem, wcale nie myślał nad tym, aby przygotować jego kontynuację, bo nie byłby wówczas fair wobec samego siebie. Teraz postanowił zdradzić czym jest dla niego praca - nie jest ona bowiem tworzeniem produktów, a zapewnianiem doświadczeń. Za każdym razem gdy coś buduje, stara się zawrzeć w tym cząstkę samego siebie.
"Słyszeliśmy naprawdę dużo dobrego. Słyszeliśmy też głosy negatywne. Postanowiliśmy zatem stworzyć coś lepszego następnym razem, coś całkowicie innego. Naprawdę nie chciałem tworzyć kontynuacji Heavy Rain." - powiedział Cage podczas rozmowy z serwisem Kotaku.
"Nie chodzi o to żeby zrobić to samo, naprawić kilka rzeczy i wydać mniej więcej niezmieniony produkt. Zaczęliśmy zatem od czystej kartki i chcieliśmy stworzyć doświadczenie, które nie tylko przebiega w inny sposób, ale także inaczej wpływa na gracza."
Mowa oczywiście o grze Beyond: Dwie Dusze, która zadebiutuje pod koniec bieżącego roku ekskluzywnie na konsoli PlayStation 3. O tym, czy będzie to zupełnie nowe doświadczenie przekonamy się zatem za jakiś czas, na dzień dzisiejszy wszystkie zapewnienia i zapowiedzi warto traktować z przymrużeniem oka, wszak mogą się okazać marketingowym bełkotem.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler