Twórcy Thief nie planują klasycznego trybu sieciowego

Tryby sieciowe to element, bez którego większa część obecnie wypuszczanych gier nie może się obyć. Eidos Montreal twierdzi jednak, że ich najnowsza produkcja, czyli przeznaczony na pecety i konsole nowej generacji Thief nie doczeka się klasycznego multiplayera.

@ 04.04.2013, 17:50
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Twórcy Thief nie planują klasycznego trybu sieciowego

Tryby sieciowe to element, bez którego większa część obecnie wypuszczanych gier nie może się obyć. Eidos Montreal twierdzi jednak, że ich najnowsza produkcja, czyli przeznaczony na pecety i konsole nowej generacji Thief nie doczeka się klasycznego multiplayera.

Twórcy do tej pory nie wspomnieli ani słowa o trybie sieciowym w Thief, ale Stephane Roy, jeden z producentów, przyznał w wywiadzie dla serwisu Eurogamer, że jego ekipa chce skupić się na dostarczeniu jak najlepszych wrażeń w kampanii dla pojedynczego gracza, więc, na chwilę obecną, nie myślą o rozgrywkach sieciowych.

"Na ten moment, klasyczny multiplayer w stylu Tomb Raider nie jest planowany". - tłumaczy Roy. Po chwili dodaje jednak - "Przyglądamy się innym rozwiązaniom, być może coś na styl trybu wyznań z komponentem sieciowym, ale będę szczery - naszym głównym celem jest dostarczenie jak najlepszego trybu dla pojedynczego gracza tak, jakby przywrócił on tę markę, a także przekonał Was, że interesuje nas przyszłość, a nie tylko trzymanie się tego, co już było. To bardzo wymagające, dlatego nie chcę by mój zespół marnował energię... Chcę aby skupili się na tym [trybie fabularnym - dop. red.]."

Twórcy Thief nie planują klasycznego trybu sieciowego

Przypomnijmy, że to właśnie Eidos Montreal jest odpowiedzialne za rozgrywki sieciowe w ostatnim Tomb Raider. Te, choć nie były wcale źle zrealizowane, nie zdołały przyciągnąć graczy na dłużej czy olśnić recenzentów. Nie chodziło tu tyle o jakość trybu multiplayer, co o sens jego interpretacji - obecnie na rynku jest tyle świetnych gier nastawionych na zabawę po sieci, że porzucanie ich na rzecz Tomb Raider, gdzie zabawa z innymi graczami stanowiła zaledwie dodatek do całości, nie miało sensu. Firma najwyraźniej wyciągnęła podobne wnioski i chwała jej za to.

Sprawdź także:
Thief

Thief

Premiera: 25 lutego 2014
PC, PS4, XBOX 360, XBOX ONE, PS3

Thief 4 to kolejna odsłona znanego cyklu skradanek, której głównym bohaterem jest złodziej o imieniu Garrett. Facet zawsze wpada w jakieś tarapaty, przebywając w miejscu,...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKreTsky   @   23:38, 04.04.2013
No i bardzo dobrze. Thief jest typowo singlowym tworem i nie ma potrzeby na sile pakowac tam jakiegos niegrywalnego multi.
0 kudosKrru   @   07:05, 05.04.2013
Tryb wyzwań zapewne przypominać będzie ten istniejący w Batmanie: Arkham Asylum oraz City. I to mi w zupełności wystarczy...
0 kudosVerdungo   @   09:28, 05.04.2013
Bardzo dobrze, jak dla mnie mogli by się obyć całkowicie bez multi. Ale jako tryb dodatkowy mi nie przeszkadza, bo w sumie nie muszę z niego korzystać Uśmiech
0 kudosdenilson   @   10:58, 05.04.2013
Akurat w tej grze nie widzę w ogóle trybu multiplayer bo od zawsze to była gra dla jednego gracza.
0 kudospscorpio   @   11:16, 05.04.2013
Nie wyobrażam sobie za bardzo trybu multi w Thief'ie :/ więc cieszę się że podjęli taką decyzję, a nie chcieli nas na siłę uszczęśliwić upychając badziewny tryb sieciowy rozgrywki.
0 kudosFox46   @   15:48, 05.04.2013
Też dobrze robią ze nie chcą dać MP, oby potem nie było tak jak z TR na ostatnią chwile napisze jednak będzie i wcisną MP. To by zabiło tą grę.
0 kudosgregory16mix   @   01:14, 06.04.2013
W sumie nie wyobrażam sobie jak multi miał by w takiej grze wyglądać. Pewnie był by ten tryb pozbawiany większego sensu, tak jak to miało miejsce w Tomb Rider. Dobrze, że na silnglu się skupiają.
Dodaj Odpowiedź