Kilka informacji na temat multiplayera w Tomb Raider

Obecną generację zapamiętam jako tą, która rozwinęła definicję rozgrywek sieciowych. Generalnie, jest tak, iż do każdej gry, nie ważne jakiego gatunku, producenci upychają opcję multiplayer, tylko po to, by dotrzymać kroku panującej modzie.

@ 03.01.2013, 12:57
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps3, xbox 360

Kilka informacji na temat multiplayera w Tomb Raider

Obecną generację zapamiętam jako tą, która rozwinęła definicję rozgrywek sieciowych. Generalnie, jest tak, iż do każdej gry, nie ważne jakiego gatunku, producenci upychają opcję multiplayer, tylko po to, by dotrzymać kroku panującej modzie. Nic to, że pasuje on, w wielu przypadkach, jak smoła do koła, ma być, i koniec.

Nadchodzący i upragniony od lat Tomb Raider zostanie wyposażony w możliwość gry dla wielu osób. Eidos uspokaja fanów, iż tryb sieciowy w tej serii to nowość, został on zaprojektowany delikatnie, aby pasować do klimatu franczyzy. Wśród modeli zabawy pojawi się, standardowo, Team Deathmatch - grupa rozbitków będzie w nim walczyła z gangiem wrogo nastawionych tubylców. Każdy mecz podzielony będzie na trzy rundy, co oznacza zmianę stron w trakcie rozgrywki. Ciekawe tylko, jak prezentuje się uzbrojenie po każdej ze stron, oby tego aspektu nie zepsuto. Same lokacje zachowają swój klimat, będą mniejsze, ale z wieloma tajnymi przejściami, drabinami, skrytkami, słowem, wszystkim, co cechuje mapy w serii Tomb Raider. Z drugiej strony, twórcy zapewniają wierne oddanie realiów, czyli pułapki, aktywowane przez nas samych, czy zawalające się mosty. Postaci będą uzbrojone w broń podstawową - łuk, karabin; dodatkową - w postaci pistoletu; i taką, która posłuży do walki w zwarciu (np. toporek).

Kolejnym trybem jest Rescue. Gracze zbierają, porozrzucane po mapie apteczki, aby wesprzeć rozbitków. Jak nie trudno się domyślić, druga drużyna ma im w tym przeszkodzić. W trybach NetPlay najpewniej nie pojawi się pierwsza dama serii, a w jej miejsce uplasowano wielu innych, opisanych stosownymi statystykami bohaterów. Zapowiada się gorący marzec, wszak przyniesie jedną z największych premier tego roku. Oby się wszystko powiodło, a Lara Croft pokazała na finiszu obecnej generacji kto jest królową elektronicznej rozrywki!


Sprawdź także:
Tomb Raider 2013

Tomb Raider 2013

Premiera: 05 marca 2013
PC, PS3, XBOX 360

Za reaktywację marki Tomb Raider odpowiedzialne jest studio Crystal Dynamics, które ma już na koncie kilka gier ze słynną panią archeolog w roli głównej. Mi...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKattowitz   @   13:38, 03.01.2013
Dla mnie królową elektronicznej rozgrywki nigdy nie będzie - są inne, o wiele lepsze Dumny Poza tym bardziej szczegółowe informacje o trybie multi mogą dać nadzieję i rozwiać obawy fanów dotyczące zepsucia wyczekiwanego tytułu. Ale czy ja wiem, czy to wypali tak jakby tego twórcy chcieli? ME3 ma dosyć zróżnicowanego coopa - styl a'la tower defence, krwawa łaźnia, capture the flag czy unieszkodliwienie pułapek.
Niech twórcy powiedzą co w momencie, gdy naprawdę wielu graczy chciałoby w multi wcielić się w pannę archeolog? Szczęśliwy Bohaterowie w których się wcielimy są generowani losowo w takim razie? I co z tą zamianą w DM? Raz jesteśmy dobrzy a raz źli? Dziwne to trochę dla mnie.
0 kudosguy_fawkes   @   13:43, 03.01.2013
TDM w TR? Rozumiem co-opa, który już był i wypalił, ale nawalanka? Jak dla mnie jest to kompletnie bez sensu. Jeśli ktoś naprawdę chce poczuć mobilność podczas sieciowej rozgrywki, niech zainwestuje w chociażby Brink, które do takiej koncepcji pasuje.
Jestem ciekaw na jakiej podstawie producenci decydują o obecności multika, bo z tego co widzę na wielu serwisach w grach nastawionych na singla ma on więcej przeciwników, niż orędowników. Strzelam, że głos należy do tej niemej, casualowej większości, która widziała w życiu jeno kilka blockbusterów.
0 kudosFox46   @   14:01, 03.01.2013
Właśnie w tej grze powinien być CO-OP i tyle mogli by stworzyć pod CO-Opa zmodyfikowane mapki z Singlepalyera tak by nie były one identyczne w 100% z singlem
0 kudosMicMus123456789   @   16:07, 03.01.2013
Ale wymyślili. Średnio to widzę, ale może nie będzie tak źle. I jak zawsze nikt nie karze nam grać w multi.

Ponoć za multi odpowiada inne ekipa.
0 kudosKreTsky   @   16:35, 03.01.2013
Ja wole zeby nie dawali co-opa. A multi niech se bedzie, tylko zeby granie w multi nie bylo wymagane do wycalakowania tytulu... ;]
0 kudosSibille   @   17:53, 03.01.2013
Nowy TR robi się coraz ciekawszy. Ja tam się cieszę z multi, nie jest przecież konieczny do przejścia singla.
0 kudosdenilson   @   19:01, 03.01.2013
Dla mnie to na siłę wciskane są te tryby rozgrywki w multi. Mi wystarczyłby tradycyjny co-op, przy podzielonym ekranie.
0 kudosgregory16mix   @   20:12, 03.01.2013
Cytat: denilson
Mi wystarczyłby tradycyjny co-op, przy podzielonym ekranie.
Co-op w Tomb Riderze.... No to żeś Den dowalił Dumny
0 kudosdenilson   @   20:20, 03.01.2013
Walka ramię w ramię z jakimś tam ocalałym z katastrofy albo z tubylczym mieszkańcem wyspy. Kto wie.
0 kudosgregory16mix   @   20:22, 03.01.2013
Nadal mnie to degustuje. Poza tym psuło by cały opis fabularny rzucony nam przez developerów.
0 kudosguy_fawkes   @   22:31, 03.01.2013
Cytat: gregory16mix
Co-op w Tomb Riderze.... No to żeś Den dowalił Dumny
Co-op był już w Lara Croft and the Guardian of Light i wyszedł całkiem ok.
0 kudosgregory16mix   @   22:37, 03.01.2013
Lecz przy innych założeniach fabularnychSzczęśliwy
Dodaj Odpowiedź