Startuje Polish Championships 2006...
. .
Ronin @ 04.07.2006, 15:45
"Ronin"
ogłoszenie
...Electronic Arts Polska, INTEL oraz CREATIVE sponsorują najlepszych graczy w Battlefield 2.
16 lutego rozpoczyna się Polish Championships 2006 – turniej Battlefield 2, w którym gracze Battlefield 2 stoczą wirtualną rywalizację. Jest to pierwszy turniej, w którym klany zostały rozstawione w oparciu o system rankingowy. System został stworzony przez redaktorów portalu www.BFcentral.pl.
Polish Championships 2006 to rozbudowany turniej, który ma na celu wyłonienie najlepszej drużyny Battlefield 2 w Polsce. W turnieju weźmie udział kilkadziesiąt dziesięcioosobowych zespołów czyli kilkuset graczy. Zawodnicy rozpoczną wirtualną rywalizację od fazy grupowej, która startuje 16 lutego, a zakończą 16 kwietnia na rozbudowanej fazie playoff■, opartej o system „double elimination”. Udział w turnieju może wziąć każdy kto posiada oryginalną wersję gry Battlefield 2.
Zespoły będą podzielone na 4 grupy. Z każdej grupy do drugiej fazy turnieju awansują 3 najlepsze drużyny. Pierwsze 2 drużyny w każdej grupie wywalczą awans do koszyka wygranych (winner bracket), natomiast zespoły, które zajmą 3 miejsca w grupach, awansują do koszyka przegranych (looser bracket). Terminarz rozgrywek obejmujący fazę grupową oraz fazę playoff oraz najciekawsze mecze będzie można śledzić na kanale IRC:#bfcentral.pl za pośrednictwem scorebot’a.
Najlepszy klan Battlefield 2 otrzyma roczne wsparcie finansowe od partnerów akcji o łącznej wartości powyżej 25 000 PLN.
W kwietniu, po zakończeniu turnieju najlepszy zespół (10 osób) wyjedzie na BFCON06 LAN PARTY do Niemiec.
Szczegóły dotyczące struktury turnieju, map, regulaminu, znajdują się na stronie: www.Bfcentral.pl
Organizatorzy mają nadzieję, iż projekt przyczyni się do rozwoju e-sportu w Polsce. Battlefield 2 oraz społeczność tej gry stanowią doskonały przykład, że takie zjawisko istnieje w Polsce.
„Zgodnie z naszymi planami i obietnicami, chcemy rozwijać rynek e-sportu w Polsce. Społeczność graczy, zainteresowanych Battlefield 2 jest dla nas bardzo ważna. To pierwszy projekt tego typu, w który będziemy inwestować w miarę upływu czasu oraz konsekwentnie go rozwijać. Na przykładzie gry Battlefield 2 chcemy pokazać, że gra to nie tylko zabawa, ale również sposób na życie.” – powiedział Grzegorz Pocztarski z Electronic Arts Polska.
„Od początku jakość dźwięku w grach traktowaliśmy bardzo poważnie i tak samo teraz podchodzimy do nowej kategorii cyfrowej rozrywki jaką jest e-sport. Doceniamy graczy za ich zaangażowanie, upór i ciężką pracą jaką są godziny treningów poświęconych na tworzenie polskiej sceny „graczowej”. Chcemy aby najlepsi Polscy gracze posiadając jeszcze lepszą broń jaką są najnowsze karty SoundBlaster X-Fi Fatal1ty wraz z wysokiej jakości słuchawkami, osiągali najlepsze wyniki również za granicą”– powiedział Łukasz Pilarczyk Product Manager EE.
„Intel aktywnie wpiera społeczność graczy m.in. opracowując innowacyjne i coraz tańsze technologie umożliwiające ciągły rozwój całej branży gier komputerowych” – powiedział Radosław Walczyk z firmy Intel. „Dzięki zastosowaniu w swoich komputerach dwurdzeniowych procesorów Intela - takich jak Intel® Pentium® D - gracze mogą skupić się na doskonaleniu swoich umiejętności nie martwiąc się o wydajność platformy, z której korzystają podczas rozgrywek”.
Parterami turnieju oprócz firmy Electronic Arts są: INTEL, CREATIVE oraz GAMESNET.
Patroni medialni turnieju: Wirtualna Polska: www.wp.pl BF Central: www.bfcentral.pl
■Faza playoff została oparta o system „double elimination”, który polega na tym, iż drużyna odpada dopiero jak przegra dwa mecze w fazie playoff. Zespół, który przegrywa mecz w koszyku wygranych spada do koszyka przegranych, ale mimo porażki zahcowuje szansę na awans do kolejnych rund fazy playoff co wiąże się z rozegraniem większej liczy spotkań.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler