Obszerny wywiad z twórcami Dishonored

Serwis VG247 przeprowadził dość obszerną rozmowę z dyrektorem kreatywnym z ramienia Arkane - twórców nadchodzącego wielkimi krokami Dishonored.

@ 27.08.2012, 13:59
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps3, xbox 360

Obszerny wywiad z twórcami Dishonored

Serwis VG247 przeprowadził dość obszerną rozmowę z dyrektorem kreatywnym z ramienia Arkane - twórców nadchodzącego wielkimi krokami Dishonored. Studio z siedzibą we francuskim Lyon nie ma za sobą jakieś wykwintnej historii - Dark Messiah of Might and Magic i Arx Fatalis, to jednak nie istotne, gdyż zdołało ono przekonać do siebie Bethesde, do siebie i do swojego projektu, przy okazji. Kluczem do sukcesu ma być wolność w eksploracji i poznawaniu historii na własny sposób.

Przechodząc do sedna niniejszej wiadomości, jak wspomniałem na wstępie, redakcja VG247 przeprowadziła z twórcami gry dość długi wywiad. Postanowiliśmy wybrać najciekawsze poruszone w nim kwestie, a następnie przedstawić je poniżej, co oczywiście czynimy.

Obszerny wywiad z twórcami Dishonored

Dishonored to całkowicie nowe IP, czy w związku z tym nie boicie się o jego przyjęcie - sprzedaż?

"Dokładnie tak. Jako ekipa jesteśmy podnieceni tym faktem, gra jest skończona ale wciąż oczekuje na premierę. Wierzymy w ten projekt, tak jak wierzą w niego fani, myślimy pozytywnie."

Jak długo staraliście się przekonać Bethesde do konceptu tej produkcji, nim zaczęto współprace?

"To trochę skomplikowane - faktycznie to Bethesda wyszła z propozycją współpracy. Oni chcieli abyśmy zrobili grę taką, jak za starych czasów, coś na wzór poprzednich projektów Arkane - z tym, że teraz dla nich. Chcieli abyśmy zrobili grę o zabójcach."

Wasze studio zatrudnia wielu utalentowanych ludzi - Viktor Antonov, odpowiedzialny za Half Life 2 - jak to się stało, że są w Waszej ekipie?

"Wcześniej - przy pracach nad Dark Messiah of Might and Magic - współpracowaliśmy z Valve. Ten gigant użyczył swojego silnika (Source) do naszej produkcji. Wtedy poznaliśmy Viktora, przyznał że chciałby wrócić do Francji, więc praca u nas okazała się doskonałą ku temu okazją."

Obszerny wywiad z twórcami Dishonored

Główny bohater jest małomówny, co Was skłoniło by w tak sporym świecie umiejscowić taką postać?

"Wiesz, ten wybór ma wiele powodów. Moglibyśmy zrobić standardowego bohatera, który by był uszyty na miarę wybrańca - nie o to nam chodziło. W Dishonored gracz ma czuć się jednością z protagonistą, chcemy oddać eksplorację świata w innym wymiarze - nie jako gagatka, a nie jako obserwatora - gracz może sobie wiele kwestii dopowiedzieć''

Mimo wszystko Corvo jest interesujący, jak więc chcecie go wpasować w historię skoro nie będzie prowadził rozmów?

"Wszystko zależeć będzie od Twojego stylu gry, od użycia mocy, ekwipunku, broni, umiejętności - czy chcesz być brutalny czy nie. Grę będziesz mógł przechodzić swoim stylem - co równa się kreacji głównego bohatera"

To by było na tyle, a więcej znajdziecie w tym miejscu oczywiście w języku angielskim.

Sprawdź także:
Dishonored

Dishonored

Premiera: 09 października 2012
PC, PS3, XBOX 360

Dishonored to niecodzienna strzelanina, w produkcji której udział biorą dwie ważne postacie: Harvey Smith, człowiek odpowiedzialny za dwie pierwsze odsłony Deus Ex i Vikt...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   15:59, 27.08.2012
Mam bardzo mieszane uczucia do tej produkcji dużo tutaj hmmm takich bajerów (mocy) które sprawiają że gdy dobrze je wykorzystamy staniemy się niemal że nieśmiertelni.
0 kudosMicMus123456789   @   17:07, 27.08.2012
Ja tam wierze, że im się uda i sprzedaż będzie co najmniej zadowalająca ;p
0 kudossilverkin   @   17:28, 27.08.2012
Sprzedaż będzie, wszak jest to Bethesda.

Tylko czy z tego powstanie jakiś dobry tytul, tego nadal nie wiadomo.
0 kudosLoczek3545   @   23:30, 27.08.2012
A ja myślę, że to jednak będzie dobry, a nawet bardzo dobry tytuł, który zabierze mi sporo godzin z mojego życiorysu Uśmiech . Jak na tą chwilę przedstawione materiały wyglądają bardzo obiecująco więc również myślę pozytywnie Uśmiech .
0 kudosKreTsky   @   01:31, 28.08.2012
Mam nadzieje, ze wyjdzie z tego swietny tytul. Wkoncu jakis nowy orginalny swiat.
0 kudosdenilson   @   01:50, 28.08.2012
Cytat: silverkin
Tylko czy z tego powstanie jakiś dobry tytul, tego nadal nie wiadomo.

Wszystko się wyjaśni jak będzie dostępna. Pewnie okaże się sukcesem bo wyróżnia się.
0 kudosKrru   @   16:36, 28.08.2012
@Fox46 Trochę przesadasz. Na pewno nie będziemy mieli dostępu do wszystkich mocy od początku rozgrywki, a kierowany przez nas bohater odpowiednio wrażliwy na obrażenia, co sprawi, że granie ,,w stylu Rambo" nie będzie zbyt efektywne.
Dodaj Odpowiedź