Crytek to studio, do którego chyba na zawsze przylgnęła łatka "technologicznego geniusza". Firma opublikowała nowy materiał przedstawiający trzecią wersję silnika CryEngine.
bat2008kam @ 10.08.2012, 10:38
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360
Crytek to studio, do którego chyba na zawsze przylgnęła łatka "technologicznego geniusza". Firma opublikowała nowy materiał przedstawiający trzecią wersję silnika CryEngine. Podobnie jak dwie poprzednie, tak i najnowsza będzie wyznaczać standardy i pozostanie na szczycie do premiery kolejnej odsłony niemieckiego narzędzia. Niemal trzyminutowy materiał zabiera nas na wycieczkę do porośniętego przez dżunglę Nowego Jorku, który zwiedzimy w Crysisie 3. Wygląda pięknie, choć trzeba zdać sobie sprawę, że to jakość zarezerwowana wyłącznie dla mocarnych komputerów osobistych.
Tytuł zadebiutuje na przestrzeni 2013 roku. Miejmy nadzieję, że twórcy zdołają zoptymalizować silnik i wypuszczą grę, która będzie płynna na każdej z trzech platform docelowych.
Crysis 3 to trzecia odsłona futurystycznego shootera, przygotowana przez niemieckie studio Crytek.
Twórcy doskonale wiedzieli, że zarówno pierwsza cześć osadzona w dż...
Na początku nic szczególnego...
Ale przelot helikoptera czy roślinność robi wrażenie.
Nie mówiąc o błyskach, cała ta strzelająca elektryka to coś pięknego.
Cytat: Verdungo Ale to przecież jest CryEngine 3, silnik już działający na aktualnej generacji konsol. Tutaj bardziej pokazywali jego rozszerzone możliwości.
Działa, ale to będzie okrojona gra względem wersji PC.
Co do samej grafiki OK co z tego skoro strzelimy w gałąź a ona dalej będzie sobie wisiała itp:, grafika to nie wszystko. ładnie wygląda fakt ale jakoś bez zastosowań w terenie mnie nie przekonuję. W Crysisie tez pokazywali Tech Demka i fajne to robiło wrażenie, jak się w niego zagrało to jeszcze lepsze bo były jakieś rozwiązania, w przypadku konsol tych rozwiązań już nie ma.
Cytat: Loczek3545 WoW! O,O . A ta żaba na końcu, jak żywa .Świetnie się prezentuje, ale nie na moim sprzęcie .
Za dwa lata będzie pewnie jak z Turokiem, który swego czasu też ponoć był mega fotorealistyczny. A sama żaba, ładnie wymodelowana, ale czy jak żywa? Może za dużo się naoglądałem innych prezentacji w 3D
Żaba rzeczywiście robi wrażenie, ale tak na dobrą sprawę ta prezentacja aż tak mocno tyłka nie urywa - zajawki puszczane w sieć przed premierą Crysisa 2 nie wyglądały dużo gorzej. Sugestię znacznych zmian zawdzięczamy przede wszystkim roślinności, bo tej w dwójce wiele nie było i stąd częściowy szok. Sama grafa to nie wszystko, bo liczy się również interakcja z otoczeniem. W pierwszym Crysisie była naprawdę dobra, ale dwójka przyniosła w tym względzie krok w tył, podobnie zapewne będzie i tutaj, czyli pięknie, lecz sterylnie.
Skoro Crytek zarzeka się, że przynajmniej część efektów kojarzonych na PC z DX11 uda im się uzyskać na obecnych konsolach dzięki pewnym trikom (był taki news kilka miesięcy temu), to logicznym jest, że optymalizacja na PC powinna być co najmniej dobra.
Tak jak od początków materiałów robionych na tym silniku prezentuje się godnie, choć mam przeczucie, że maxa możliwości nie pokazali... Ciekawe tylko jaki potwór (PC) to ogarnie...
Cytat: gregory16mix Tak jak od początków materiałów robionych na tym silniku prezentuje się godnie, choć mam przeczucie, że maxa możliwości nie pokazali... Ciekawe tylko jaki potwór (PC) to ogarnie...
Cytat: gregory16mix Tak jak od początków materiałów robionych na tym silniku prezentuje się godnie, choć mam przeczucie, że maxa możliwości nie pokazali... Ciekawe tylko jaki potwór (PC) to ogarnie...
Chyba komputer NASA to ogarnie.
No tak, pracownicy NASA zamiast śledzić poczynania łazika na czerwonej planecie, będą się zagrywać w Crysis'a 3
Bez przesady. To, że karty w branży gier rozdają urządzenia mające po kilka lat na karku nie znaczy, że współczesny pecet tego nie ogarnie. Kluczem pozostaje optymalizacja. Jeśli Crytek się do niej przyłoży, wcale nie potrzeba będzie kompa z NASA.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler