Śmiechu warte - patch do xboksowej wersji Silent Hill HD Collection skasowany z przyczyn technicznych!

Bądźmy szczerzy - Silent Hill HD Collection to makabryczny niewypał Konami. Pierwszy raz w historii gamingu się bowiem zdarzyło, by kolekcja HD pod względem wykonania prezentowała się gorzej niż oryginalny klasyk, wydany na poprzednią generację konsol.

@ 09.08.2012, 10:43
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
ps3, xbox 360

Śmiechu warte - patch do xboksowej wersji Silent Hill HD Collection skasowany z przyczyn technicznych!

Bądźmy szczerzy - Silent Hill HD Collection to makabryczny niewypał Konami. Pierwszy raz w historii gamingu się bowiem zdarzyło, by kolekcja HD pod względem wykonania prezentowała się gorzej niż oryginalny klasyk, wydany na poprzednią generację konsol. Tragicznie wyglądająca, słynna mgła (niczym prosta ściana oddalona parę metrów od nas), problemy z płynnością, znikające dźwięki, kiepska synchronizacja głosów z ruchem ust i brzydkie tekstury to główne zarzuty kierowane przez wielu recenzentów.

Prawda, kilka miesięcy po premierze wersja na PlayStation 3 otrzymała stosowny patch, ale nie był on w stanie wyeliminować wszystkich niedociągnięć. A co z edycją dedykowaną X360, która do dziś nie doczekała się żadnej łatki? Japoński koncern oświadczył, że poprawka na platformie Microsoftu w ogóle się nie pojawi z przyczyn "technicznych". Jak to, panie Konami, zostawia pan swoich klientów na lodzie? Dlaczego grę na PS3 dało się częściowo załatać, a na X360 nie?

Śmiechu warte - patch do xboksowej wersji Silent Hill HD Collection skasowany z przyczyn technicznych!
Jak wiemy, Silent Hill HD Collection powstało z niekompletnego kodu źródłowego oryginałów. Tomm Hulett, producent serii, w lipcowym wywiadzie udzielonym serwisowi 1UP przyznał, iż dostał od Konami nieostateczną wersję kodu Silent Hill 2 i Silent Hill 3. Stąd wszystkie babole obecne w reedycji goszczącej na PS3 i X360. Śmiechu warte, prawda? Konami zgubiło finalny kod źródłowy?

Szkoda, że cierpią na tym sami gracze, jak i marka Cichego Wzgórza. Zwykłe przeprosiny tu nic nie dadzą.

Sprawdź także:
Silent Hill HD Collection

Silent Hill HD Collection

Premiera: 29 marca 2012
PS3, XBOX 360

Silent Hill HD Collection to kompilacja dwóch części uznanej serii gier. W skład zestawu wchodzi Silent Hill 2 i Silent Hill 3. Pierwsza z nich opowiada o losach James...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosVerdungo   @   10:57, 09.08.2012
Cholerny marketing... śmiechu warte.
0 kudosdenilson   @   11:47, 09.08.2012
Powinien się zarząd Konami wstydzić za taką gafę.
0 kudosFox46   @   12:58, 09.08.2012
Hehehehe bywa i tak, no ale może szybko zrobią kolejny albo jakoś wyjdą z tej sytuacji.
0 kudosroxa175   @   13:56, 09.08.2012
Mając Xboxa i tą grę byłabym bardzo wkurzona, a tak to mam tylko nadzieję, że w przyszłości więcej nie dojdzie do takiej sytuacji.
0 kudosLoczek3545   @   17:23, 09.08.2012
Mnie osobiście to za bardzo nie obchodzi ponieważ nie lubię takich gier, ale naprawdę strzelili gafę jakich mało Poirytowany . Ja zawsze uważałem, że przenoszenie starych hitów w jakość HD jest bez sensu ponieważ można by naruszyć dobrą reputacje produktu, a to jest tylko potwierdzenie tego co napisałem Poirytowany .
0 kudosJackyX   @   09:58, 10.08.2012
Chyba Xboxa roxa175...
Na PS3 jest znośnie, tylko że patch jedno poprawił inne spier... ale mgła i ruchy ust już są w porządku. Zwiększyła się za to "wnikalność" w obiekty, więc można wejść w ścianę i z niej nie wyjść...
Czytałem że na Xboxa technicznie nie jst możliwe zainstalowanie patcha tak dużego jaki przygotowało Konami. Z przyczyn technicznych w xboxowym środowisku ponoć mozna tylko instalowac malutkie łatki. Nie znam się zresztą i nie mam xboxa. Ale praktyka studia jest skandaliczna. Powinni po prostu wypuścić nową, poprawioną wersję w gratisie dla pierwotnych nabywców.
Nie ma nic złego w przenoszeniu np. staroci z PS2 na PS3 tylko trzeba to zrobić porządnie a to kosztuje...
0 kudosJackyX   @   09:59, 10.08.2012
Chyba Xboxa roxa175...
Na PS3 jest znośnie, tylko że patch jedno poprawił inne spier... ale mgła i ruchy ust już są w porządku. Zwiększyła się za to "wnikalność" w obiekty, więc można wejść w ścianę i z niej nie wyjść...
Czytałem że na Xboxa technicznie nie jst możliwe zainstalowanie patcha tak dużego jaki przygotowało Konami. Z przyczyn technicznych w xboxowym środowisku ponoć mozna tylko instalowac malutkie łatki. Nie znam się zresztą i nie mam xboxa. Ale praktyka studia jest skandaliczna. Powinni po prostu wypuścić nową, poprawioną wersję w gratisie dla pierwotnych nabywców.
Nie ma nic złego w przenoszeniu np. staroci z PS2 na PS3 tylko trzeba to zrobić porządnie a to kosztuje...
0 kudosroxa175   @   11:00, 10.08.2012
Faktycznie mój błąd, dzięki, już poprawione Uśmiech
Dodaj Odpowiedź