Śmiechu warte - patch do xboksowej wersji Silent Hill HD Collection skasowany z przyczyn technicznych!
Bądźmy szczerzy - Silent Hill HD Collection to makabryczny niewypał Konami. Pierwszy raz w historii gamingu się bowiem zdarzyło, by kolekcja HD pod względem wykonania prezentowała się gorzej niż oryginalny klasyk, wydany na poprzednią generację konsol.
Lucas-AT @ 09.08.2012, 10:43
To ja
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
ps3, xbox 360
Bądźmy szczerzy - Silent Hill HD Collection to makabryczny niewypał Konami. Pierwszy raz w historii gamingu się bowiem zdarzyło, by kolekcja HD pod względem wykonania prezentowała się gorzej niż oryginalny klasyk, wydany na poprzednią generację konsol. Tragicznie wyglądająca, słynna mgła (niczym prosta ściana oddalona parę metrów od nas), problemy z płynnością, znikające dźwięki, kiepska synchronizacja głosów z ruchem ust i brzydkie tekstury to główne zarzuty kierowane przez wielu recenzentów.
Prawda, kilka miesięcy po premierze wersja na PlayStation 3 otrzymała stosowny patch, ale nie był on w stanie wyeliminować wszystkich niedociągnięć. A co z edycją dedykowaną X360, która do dziś nie doczekała się żadnej łatki? Japoński koncern oświadczył, że poprawka na platformie Microsoftu w ogóle się nie pojawi z przyczyn "technicznych". Jak to, panie Konami, zostawia pan swoich klientów na lodzie? Dlaczego grę na PS3 dało się częściowo załatać, a na X360 nie?
Jak wiemy, Silent Hill HD Collection powstało z niekompletnego kodu źródłowego oryginałów. Tomm Hulett, producent serii, w lipcowym wywiadzie udzielonym serwisowi 1UP przyznał, iż dostał od Konami nieostateczną wersję kodu Silent Hill 2 i Silent Hill 3. Stąd wszystkie babole obecne w reedycji goszczącej na PS3 i X360. Śmiechu warte, prawda? Konami zgubiło finalny kod źródłowy?
Szkoda, że cierpią na tym sami gracze, jak i marka Cichego Wzgórza. Zwykłe przeprosiny tu nic nie dadzą.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler