Wiemy dlaczego odświeżone Residenty nie ukażą się na płytach

Zastanawialiście się dlaczego Capcom zamiast wydać Resident Evil 4 HD i Resident Evil Code: Veronica X HD pod jedną banderą na płycie, tak jak robi to reszta firm ze swoimi klasykami, zdecydował się na cyfrową dystrybucję? Jeżeli tak, to sprawę wyjaśnił amerykański oddział wydawcy, odpowiadając na pytanie zadane przez Examiner.

@ 28.07.2011, 10:02
Kamil "zvarownik" Zwijacz
ps3, xbox 360


Zastanawialiście się dlaczego Capcom zamiast wydać Resident Evil 4 HD i Resident Evil Code: Veronica X HD pod jedną banderą na płycie, tak jak robi to reszta firm ze swoimi klasykami, zdecydował się na cyfrową dystrybucję? Jeżeli tak, to sprawę wyjaśnił amerykański oddział wydawcy, odpowiadając na pytanie zadane przez Examiner.com.

"Sorry chłopaki, gry zostaną wydane ekskluzywnie na Xbox Live i PlayStation Network. Byłoby niemożliwym dostarczyć Wam te produkcje w pudełku za 20$, a nawet jeżeli spakowalibyśmy je obie, to cena zapewne przekroczyłaby 50$. Byście mogli zaoszczędzić, zdecydowaliśmy się na XBL i PSN." - czytamy w nadesłanym komunikacie.

No i wszystko jasne. Dbający o nasze portfele Capcom, postanowił się zatroszczyć o nas po raz kolejny. Mi to nie przeszkadza, bo i tak wolę mieć wszystko na dysku, ale podejrzewam, że znajdzie się niejedna osoba, która kupiłaby te gry, gdyby ukazały się na nośniku fizycznym, a tak to obejdzie się smakiem...

Wiemy dlaczego odświeżone Residenty nie ukażą się na płytach

Bigboy177: A ja sobie też tak myślę, że na pewno nie chodzi o nasze dobro, tylko po prostu Capcom chce zarobić jak najwięcej, przy jak najmniejszym nakładzie pracy, tylko kto by tak w oficjalnym oświadczeniu napisał. :)

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   11:58, 28.07.2011
Ja bym cholernie chciał mieć Resident Evil Code: Veronica X HD na półce, koleś nie bierze tego pod uwagę że cena i tak by spadła.
0 kudosseshs   @   18:18, 28.07.2011
Bardziej opłaca im się wypuścić tańszy produkt i sprzedać go w znacznie większym nakładzie niż droższy(ponad 2-krotnie)w mniejszym. Zwłaszcza że to nie nowości
0 kudosgregory16mix   @   00:39, 29.07.2011
No Big popisał się znajomością branży Dumny no ale to jets jedna strona medalu... z drugiej strony elektroniczna dystrybucja jest ostatnio w modzie, a reklamować firmę można też poprze napis "eco", bo nie wydaje płyt w pudełkach Dumny
Jak było z tymi intencjami pewnie nigdy się nie dowiemy, ale jak dla mnie pomysł kozacki, bo wiadomo, każdy liczy każdy grosz Dumny