Konsolowy Battlefield 3 brzydszy od PeCetowego
DICE wyjawiło główne różnice między konsolową i PeCetową wersją Battlefield 3. Blaszaki zazwyczaj są gorzej traktowane przez twórców, jednak w tym przypadku jest inaczej.
B92 @ 20.06.2011, 13:30
Mam na imię Bartek urodziłem się w 1992 roku, stąd mój nick B92. Chodzę do III klasy liceum ogólnokształcącego o profilu matematyczno-informatyczno-fizycznym.
Interesuję się sportem, głównie piłką nożną (Chelsea Londyn) oraz grami i sprzętem komputerowym. Słucham rocka, punk i muzyki "z radia", ulubiony zespół to Linkin Park. Jeśli chodzi o filmy to oglądam wszystko co dobre, moim ulubionym filmem jest Gladiator.
Wcześniej byłem redaktorem naczelnym portalu GameRAR.pl i redaktorem Tawerny Gier.
Bartłomiej "B92" Koczenasz
pc, ps3, xbox 360
DICE wyjawiło główne różnice między konsolową i PeCetową wersją Battlefield 3. Blaszaki zazwyczaj są gorzej traktowane przez twórców, jednak w tym przypadku jest inaczej.
Rąbka tajemnicy na swoim Twitterze ujawnił Johan Andersson, architekt renderingu ze studia DICE. Pierwsza istotna różnica to fakt, iż konsolowy BF3 wyświetlać będzie maksymalnie 30 klatek na sekundę, a PeCetowa dwa razy więcej, czyli 60 klatek na sekundę.
"Na konsole zawsze robimy gry w 30 FPS, niemożliwe jest przystosowanie pojazdów, efektów, rozmiaru i postaci [do 60FPS - przyp.].
Drugi wpis Anderssona mówi, że tytuł nie będzie dostępny na konsoli w rozdzielczości FullHD. Zamiast 1080p obraz będzie miał rozdzielczość 720p.
"99,9% gier na X360 i PS3 wyświetlana jest w rozdzielczości 720p. A wiele z nich - w tym Call of Duty: Modern Warfare 2 - obsługuje jeszcze mniejszą. Wyznajemy zasadę, że duże poziomy, spora liczba zawodników, dopracowane efekty, destrukcja, pojazdy oraz zróżnicowana rozgrywka są ważniejsze niż FullHD."
Co tu dużo mówić... dla mnie jest to kolejny przykład uciszający fanboyów konsol i dobitnie pokazuje on, że dzisiejsze konsole są znacznie słabsze od starego dobrego blaszaka. Mimo to gracze nie mają na co narzekać. Różnica między 720p, a 1080p na dobrym TV jest niezauważalna, a 30 FPS gwarantuje płynną rozgrywkę, co oznacza, że klatkowanie konsolowcom nie grozi.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler