Halo: Combat Evolved Anniversary pojeździ na dwóch silnikach!

Oficjalnie zapowiedziany na targach E3 remake pierwszego Halo - Halo: Combat Evolved Anniversary będzie korzystał z bardzo niecodziennego rozwiązania.

@ 10.06.2011, 12:48
Kamil "zvarownik" Zwijacz
xbox 360


Oficjalnie zapowiedziany na targach E3 remake pierwszego Halo - Halo: Combat Evolved Anniversary będzie korzystał z bardzo niecodziennego rozwiązania.

Dan Ayoub, producent wykonawczy gry, wyjawił informację, że wciskając jeden przycisk od razu zostaniemy przeniesieni do "trybu klasycznego". Oznacza to tyle, iż w czasie rzeczywistym będziemy sobie żonglować oprawą graficzną! Pogramy na praktycznie nowym silniku, a gdy się znudzi i zechcemy sobie obrzydzić grę, to przerzucimy się na technologię z 2002 roku (to już tyle lat?). Na co to komu? Absolutnie nie mam zielonego pojęcia, ale zawsze jarały mnie różne fajerwerki i nic nie znaczące szczegóły, więc to coś także przywitam z otwartymi rękoma.

Premiera gry nastąpi 15 listopada, równocześnie na całym świecie. Fanów namawiać nie trzeba, a dla całej reszty będzie to znakomita okazji do nadrobienia zaległości.

Halo: Combat Evolved Anniversary pojeździ na dwóch silnikach!

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLoczek3545   @   13:50, 10.06.2011
Czasami to nie rozumiem wcale tych twórców gier, bo po co komu dwa silniki w jednej grze???
0 kudossubaruwrx   @   14:10, 10.06.2011
w sumie na jednym było by to szamo a na dwóch silnikach to można z robić naprawdę coś
0 kudosMicMus123456789   @   17:12, 10.06.2011
Dwa silniki są raczej dla fanów serii którzy mają do wyboru grac w odświeżoną wersję w jakości pewnie HD lub w starszej wersji kiedy to chyba gra miała swój debiut Uśmiech
0 kudosLoczek3545   @   18:18, 10.06.2011
Ale to i tak moim zdaniem nie ma sensu Dumny .
0 kudosMicMus123456789   @   19:11, 10.06.2011
Dla ciebie nie dla fana serii tak ^_^
0 kudosbat2008kam   @   23:15, 10.06.2011
Zabieg znany z jednej z ostanich odsłon Tales of the Monkey Island ;)
Bodajże w remake'u była taka możliwość ;)

Wbrew pozorom, działa to świetnie i pokazuje, jak branża się zmieniła w ciągu tych kilku lat. Choć akurat w przypadku Halo aż tak dużej różnicy nie będzie, gdyż oprawa w tej serii zawsze była ładna i nieco specyficzna, dzięki czemu wolno się starzeje.
0 kudosSzajch   @   23:18, 10.06.2011
aczkolwiek bacie roznica jest widoczna golym okiem, miedzy halo z 2002 roku, a z 2011.
0 kudosbat2008kam   @   23:21, 10.06.2011
Jest widoczna, ale nie aż tak, jak np. między Battlefieldem 2, a Battlefieldem 3 ;)
W sumie to nic dziwnego, Bungie jakoś nigdy nie dążyło do powalania grafiką. Owszem, zawsze była ładna, ale dla Bungie w pierwszej kolejności stał raczej rozmach bitew i miejscówek. Nawet Halo: Reach jest bardzo specyficzne, z tą różnicą, że nieco bardziej mroczne i mniej tam tych wszystkich kolorków.
0 kudosSzajch   @   23:27, 10.06.2011
najbardziej mroczny jest moim zdaniem ODST. ogolem w reachu podobalo mi sie mega wykorzystanie umiejetnosci i ogolem te umiejetnosci. ta healujaca niebieska banka byla kozacka. skille nie byly jednorazowe, tylko jak miales juz go to on sie regowal i mogles nim spamowac, az do smierci. jednak fabularnie moim zdaniem halo 3 jest najlepszy.
0 kudossubaruwrx   @   12:48, 11.06.2011
moim zdaniem szukacie dziury w całym bat ma racje z tym Battlefieldem bo w Halo jest spoko z właszcza ODST a może czwórka to będzie jakaś "mała odmiana" Uśmiech
Dodaj Odpowiedź