Co nowego w FIFA 12?
Pojawienie się nowej FIFY na jesień jest niemal tak samo pewne, jak to, że w święta Bożego Narodzenia sieć Polsat wyemituje Kevina samego w domu.
B92 @ 25.01.2011, 11:19
Mam na imię Bartek urodziłem się w 1992 roku, stąd mój nick B92. Chodzę do III klasy liceum ogólnokształcącego o profilu matematyczno-informatyczno-fizycznym.
Interesuję się sportem, głównie piłką nożną (Chelsea Londyn) oraz grami i sprzętem komputerowym. Słucham rocka, punk i muzyki "z radia", ulubiony zespół to Linkin Park. Jeśli chodzi o filmy to oglądam wszystko co dobre, moim ulubionym filmem jest Gladiator.
Wcześniej byłem redaktorem naczelnym portalu GameRAR.pl i redaktorem Tawerny Gier.
Bartłomiej "B92" Koczenasz
pc, ps3, xbox 360
Pojawienie się nowej FIFY na jesień jest niemal tak samo pewne, jak to, że w święta Bożego Narodzenia sieć Polsat wyemituje Kevina samego w domu. Dlatego też EA nie musi nawet potwierdzać kolejnych części tej serii, a jako że sezon jest na półmetku, nadeszła pora, by zdradzić co nieco o nowościach w FIFA 12.
David Rutter, producent gry, w wywiadzie dla Official PlayStation Magazine przyznał, że dobrym posunięciem firmy w FIFA 11, było wprowadzenie Personality Plus, które niestety nie trafiło na blaszaki. Najbliższa odsłona kopanki jeszcze bardziej udoskonali tę funkcję, głównie przez wykorzystanie lepszego silnika Sztucznej Inteligencji. Teraz zawodnicy będą nie tylko wyglądać i zachowywać się realnie, ale także ich partnerzy z drużyny będą starali się wykorzystywać ich atuty. Wysokie piłki dla wysokich zawodników, dalekie podania dla szybkich zawodników itp.
Przemianom ulegnie także system stałych fragmentów meczu, którym, według Ruttera, daleko do ideału. Szybkie wyrzuty z autu, przepychanki w polu karnym przy rzucie rożnym oraz wybieganie do podań z rzutów wolnych mają sprawić, że FIFA 12 będzie jeszcze bardziej wciągająca i satysfakcjonująca od poprzedniczki.
Cóż, jak widać, o żadnej rewolucji się nie dowiedzieliśmy, ale do premiery gry jeszcze około dziewięć miesięcy, więc sporo może się zmienić (oby na lepsze). Co na tę chwilę sądzicie o pomysłach, przedstawionych przez Davida Ruttera? Może jest coś konkretnego, co chcielibyście zobaczyć w grze? Dajcie znać w komentarzach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler