Sieciowy tryb współpracy Lara Croft and the Guardian of Light opóźniony.
Czyżbyśmy mieli do czynienia z nowym trendem, wedle, którego niektóre elementy gry będą dostępne w momencie jej premiery, a inne w późniejszym czasie? Już wielokrotnie pisaliśmy o DLC, które stanowiły integralną część gier, a ostatecznie były aktywowane dopiero po premierze.
bigboy177 @ 07.08.2010, 16:20
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Czyżbyśmy mieli do czynienia z nowym trendem, wedle, którego niektóre elementy gry będą dostępne w momencie jej premiery, a inne w późniejszym czasie? Już wielokrotnie pisaliśmy o DLC, które stanowiły integralną część gier, a ostatecznie były aktywowane dopiero po premierze. Tym razem jest nieco inaczej, aczkolwiek w ten sam deseń. Otóż, producent gry Lara Croft and the Guardian of Light oświadczył, że w dniu jej premiery na konsoli Xbox 360, nie będzie dostępny sieciowy tryb współpracy. Model zabawy zostanie aktywowany dopiero w momencie gdy projekt zadebiutuje na pozostałych platformach sprzętowych, tj. PlayStation 3 i PC. Nastąpi to dokładnie 28 września, czyli posiadaczy X-klocka czeka ponad miesiąc wyrywania kartek z kalendarza. Ewentualnie zadowolą się lokalnym coopem, który będzie można odpalić.
Dyrektor marki, Karl Stewart ze studia Crystal Dynamics sytuację tłumaczy w taki oto sposób:
"Podjęliśmy tą decyzję niedawno ponieważ skupiamy się na tym, by dostarczyć graczom możliwie jak najlepsze doznania. Jeśli odpalilibyśmy grę z sieciowym co-opem, nie czulibyśmy się komfortowo i pewnie, że to najlepsza możliwa jakość rozgrywki. To jest nasz pierwszy cyfrowy tytuł i chcemy by był jak najlepszy."
Czyżby zatem tryb współpracy nie był jeszcze gotowy? Bardzo możliwe. Możliwe też, że Sony maczało palce w całej sprawie. Jak sądzicie?
Na koniec przypomnę, że Lara Croft and the Guardian of Light znajdziecie na Xbox Live już 18 sierpnia, natomiast na PlayStation Network i Steam 28 września.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler