StarCraft II bez mikrotransakcji.

Studio Blizzard poinformowało w dniu dzisiejszym, zapewne ku uciesze wielu z Was, że ich najnowsza produkcja z gatunku strategii czasu rzeczywistego - StarCraft II: Wings of Liberty - nie będzie posiadała systemu mikro-transakcji.

@ 26.05.2010, 15:07
pc, inne

StarCraft II bez mikrotransakcji.

Studio Blizzard poinformowało w dniu dzisiejszym, zapewne ku uciesze wielu z Was, że ich najnowsza produkcja z gatunku strategii czasu rzeczywistego - StarCraft II: Wings of Liberty - nie będzie posiadała systemu mikro-transakcji. A przynajmniej w tej chwili nikt nie wpadł jeszcze na pomysł, jak w miarę wiarygodnie uargumentować wprowadzenie tego rozwiązania, znanego chociażby graczom World of WarCraft, innego z niezwykle popularnych dzieł od panów z Zamieci.

"W tej chwili nie ma żadnych planów na ten temat. Ale jeśli spojrzycie przykładowo na mikro-transakcje w World of WarCraft, to nie próbujemy zrobić niczego, co wpływa na doświadczenia płynące z rozgrywki lub dotyka spójności świata gry. Uważam, że mikro-transakcje nie mają prawdopodobnie sensu dla takiej gry, jak StarCraft II. Chyba że zdecydujemy się zrobić coś znacznie obszerniejszego z profilami graczy - wówczas być może ocenimy sprawę jeszcze raz" - wyjaśnił Frank Pearce, wiceprezes Blizzarda.

Pan Pearce, poza tym niezwykle zdrowym rozumowaniem zacytowanym i przełożonym powyżej, odniósł się także do tych elementów okołogrowych, które jego zdaniem odegrają najistotniejszą rolę w postrzeganiu drugiego StarCrafta. Jako przykład wymienił rynek, gdzie miłośnicy tytułu uzyskają sposobność do udostępnienia własnych map oraz pobrania tych, stworzonych przez innych zapaleńców. Ponadto, spory wkład w całość mają też Osiągnięcia - co ciekawe, w Wings of Liberty ich liczba ma sięgać "setek". Zostały one skonstruowane w taki sposób, aby nakłonić graczy do zrobienia rzeczy, o jakich przy obcowaniu z produktem w normalnych warunkach nawet by nie pomyśleli. Jako przykład podano misję, gdzie naszym celem jest wywabienie ogromnego Zerga (Brutiliska) z kryjówki i zagonienie go w miejsce pełne lawy, celem usmażenia poczwary. Miłe, czyste i przyjemne zajęcie.

StarCraft II na rynku zadebiutuje już 27 lipca, platformami docelowymi są zaś komputery klasy PC i Mac.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   15:21, 26.05.2010
co do mikrotransakcji trudno mi się do tego odnieść, a co do tego rynku na którym gracze będą mogli się wymieniać to całkiem ciekawe. Tak samo jak licznba setki osiągnięć
0 kudoskonto_skasowane   @   15:43, 26.05.2010
I za to cenię Blizzard. Nie może odstawać od konkurencji, więc i ulepszenia za prawdziwe pieniądze daje, ale ma na względzie dobro graczy a nie kasę. Poza tym widać, że ludzie z Blizza "używają mózgów", co w dzisiejszym świecie staje się rzadkością...