Mass Effect 3 z wykorzystaniem Unreal Engine 3.
Powstanie kontynuacji jednego z najbardziej cenionych w branży action-RPG - Mass Effect 3 - już nikogo nie powinno dziwić.
Lucas-AT @ 30.03.2010, 08:35
To ja
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
pc, xbox 360
Powstanie kontynuacji jednego z najbardziej cenionych w branży action-RPG - Mass Effect 3 - już nikogo nie powinno dziwić. Panowie z zacnego studia BioWare od samego początku zamierzali wykreować trylogię, osadzoną w owym uniwersum. Ostatnio zresztą już niemal oficjalnie dowiedzieliśmy się o tym, że trzecia odsłona produkcji jest już tworzona. Tym razem trojkę potwierdził sam Mark Rein, wiceprezes Epic Games, w jednym z udzielonych wywiadów, oznajmiając, iż tytuł napędzi ponownie silnik Unreal Engine 3, użyty w poprzednich częściach.
Według Reina, BioWare zdecydowało się na implementację Unreal Engine 3, gdyż zespół chce stworzyć wciągającą pozycję z widokiem z trzeciej osoby w klimatach sci-fiction. Producenci są również bardzo zadowoleni ze współpracy z twórcami niniejszego oprogramowania - stąd dalsze współdziałanie obu firm wyszło z worka.
Czy wyjdzie to Mass Effect 3 na dobre? O tym przekonamy się w stosownym czasie. Fakt faktem, że z Unreal Engine 3 wyciśnięto już niemalże wszystko, więc o znacznym skoku jakości możemy raczej zapomnieć.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler