Aliens vs Predator 3 na PC ze wsparciem DX11, dodatki w planach!

Trzecia odsłona Aliens vs Predator to kolejny tytuł dedykowany komputerom osobistym, który pozna możliwości nowych bibliotek DirectX, oznaczonych numerkiem 11.

@ 26.10.2009, 20:24
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
pc, ps3, xbox 360

Aliens vs Predator 3 na PC ze wsparciem DX11, dodatki w planach!

Trzecia odsłona Aliens vs Predator to kolejny tytuł dedykowany komputerom osobistym, który pozna możliwości nowych bibliotek DirectX, oznaczonych numerkiem 11. Tym samym wersja na PC pod względem graficznym będzie wyprzedzać swoje konsolowe odpowiedniki (PS3 oraz Xbox 360). Potwierdził to starszy producent ze studia Rebellion, odpowiedzialnego za produkcje gry, David Brickley, w wywiadzie udzielonym serwisowi TotalVideogames.

Deweloper powiedział, że bardzo ekscytują go nowe karty graficzne wspierane przez DX11, dzięki czemu zespół pracujący nad Aliens vs Predator 3 może rozwinąć swoje skrzydła, przygotowując edycję na PC.

Przy okazji na jaw wyszło, że studio w planach ma stworzenie dodatków. Nie wiemy jeszcze czego możemy się spodziewać, lecz zapewne dostaniemy na pierwszy ogień zestaw map do trybu multiplayer - nie od dziś przecież wiadomo, że rozgrywki wieloosobowe w serii są normą i sporą siłą napędową, wydłużającą żywotność.

Sprawdź także:
Aliens vs Predator

Aliens vs Predator

Premiera: 16 lutego 2010
PC, PS3, XBOX 360

Produkcja studia Rebelion, oficjalnie po raz trzeci rzuci nas w środek konfliktu pomiędzy Człowiekiem, Predatorem i Obcym. Główny nacisk jest położony na tryb multiplayer...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPyRsHaL   @   21:05, 26.10.2009
DX11 to już coś! Różnicę widać...
0 kudosMicMus123456789   @   07:21, 27.10.2009
DX11 na pewno wyduś z gry to co najlepsze Uśmiech
0 kudosKIUS   @   09:54, 27.10.2009
z tego co wiem to żeby się cieszyć Dx11 trzeba będzie kupić sobie nową grafe która ja obsługuje..a pewnie na początku z 2 tysie będzie kosztować Smutny ..ale na gierkę czekam jak 5 latek na Św.Mikołaja Szczęśliwy
0 kudosFox46   @   11:48, 27.10.2009
500 zł kosztuje HD5770 a ty gadasz o 2000zł SzczęśliwySzczęśliwy

Swoją droga DX11 to kolejny bajer na kołkach za który trzepią kasę miedzy DX10 a D11 jest minimalna różnice prawie żadna wiec czym się zachwycać ??
0 kudosKawira   @   12:18, 27.10.2009
DX 10 miał pewną konkretną zmianę, więc przy 11 też bym radził obadać sprawę Dumny . Żeby of cos już nie zmuszać nikogo do szukania, to 10 wprowadziła nieskończoną ilość różnych obiektów na mapę (DX 9 obsługiwał do 250). Bajer, a cieszy... Szczęśliwy...np. drzewka wcale nie muszą być łudząco podobne. W wolnej chwili obadam też changelog 11 i zobaczym, czy ma się czym pochwalić.
0 kudosKIUS   @   13:23, 28.10.2009
o Dx11 jak na razie to nie mogę nic powiedzieć nie testowałem jej i na żywo też nie porównałem z 10 czy 9..poczekam
0 kudosFox46   @   19:48, 28.10.2009
A ja już widziałem DX11 w akcji i nie zachwyca trzeba dobrego wręcz świetnego wzroku aby dostrzec różnice miedzy DX11 a DX10 mi się to nie udało, ale jak popatrzyłem na pewne rozwiązanie to powiem że DX11 od DX10 rożni się dwoma elementami bardzo trudno je zauważyć gołym okiem. Jak znajdę to wstawię w tym temacie to porównanie Dumny
0 kudosKawira   @   20:01, 28.10.2009
https://www.gamasutra.com/view/feature/3759/sponsored_feature_introducing_.php Nowe shadery, lepsza optymalizacja, większa kompresja tekstur. Nie takie małe zmiany, bardzo duże wręcz Uśmiech . Oczywiście na razie nikt nie sprawdzi tego zbytnio (szczególnie shaderów), ale widać już ogromne ułatwienia dla devów (a pamiętajcie, że DX to przede wszystkim zbiór bibliotek mających ułatwiać pracę, a nie tworzących nowe wodotryski znikąd)
0 kudosLucas-AT   @   21:08, 28.10.2009
Fox po raz kolejny piszesz bzdury. Zauważ, że trzeba dopiero poczekać na konkretne gry, które odpowiednio wykorzystają możliwości DX11. Tak jak napisał Kawira są to przede wszystkim biblioteki, które mają ułatwić pracę deweloperom i dać im większe pole do popisu. Tak więc żaden deweloper dopiero co jak wchodzi DX11 nie pokaże jego możliwości w grach. Zobacz jak jest wykorzystany DX10 w Assassin's Creed, a jak w Crysis... No i sami deweloperzy chwalą DX11, czytałeś w ogóle newsa, którego komentujesz? Oni wiedzą lepiej niż Ty.
0 kudosKIUS   @   00:13, 29.10.2009
jak Dx11 i nowy Windows 7 dobrze sie będą spisywać to kto wie czy nie zagrzeją miejsca na dłużej ale o ile ja pamiętam to vista też była wychwalana
Dodaj Odpowiedź