Just Cause (PC)

ObserwujMam (497)Gram (282)Ukończone (123)Kupię (24)

Just Cause (PC) - recenzja gry


@ 07.11.2006, 00:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



Just Cause pod względem wykonania jest naprawdę imponującą grą. Zastosowany w programie silnik graficzny jest w stanie generować ogromne otwarte przestrzenie, a krążąc po mapie nie widzimy żadnego ekranu ładowania. Wszystko wczytywane jest w czasie rzeczywistym i praktycznie niezauważalnie. Modele zawierają dużą ilość wielokątów, dzięki czemu są one szczegółowe i wyglądają w miarę naturalnie. Całość uzupełniono ciekawymi efektami specjalnymi takimi jak bloom, bump mapping itd.

Just Cause (PC)

Równie dobrze sprawa wygląda w przypadku dźwięku i muzyki. Nie jest może szczególnie czarująco, a dialogi brzmią nieco śmiesznie, ogólnie jest jednak przyjemnie i nie ma na co narzekać. Efektownie odwzorowano dźwięki towarzyszące wystrzałom i wybuchom, przy odpowiednim zestawie głośników sąsiedzi pomyślą, że za ścianą rozpętała się prawdziwa rewolucja!

Just Cause nie przełamuje żadnych barier gatunkowych, nie jest też grą wybitną. Trzeba jednak przyznać że jej wykonanie oraz grywalność stoją na wysokim poziomie. Jestem pewny, że każdy fan serii GTA, lub po prostu szybkiej i dynamicznej akcji będzie zadowolony po zakupieniu najnowszego dzieła Avalanche Studios.


Długość gry wg redakcji:
14h
Długość gry wg czytelników:
36h 51min

oceny graczy
Świetna Grafika:
Świetny Dźwięk:
Genialna Grywalność:
Świetne Pomysł i założenia:
Świetna Interakcja i fizyka:
Słowo na koniec:
Werdykt - Świetna gra!
Screeny z Just Cause (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   12:08, 18.11.2014
Fajna recenzja, tylko jak na razie wkurza mnie sam fakt że interakcja z mapką jest zerowa, nie można zaznaczać niczego na nie (GPS) czy chociażby misji pobocznych nie można wykonać bo jest ich nieskończona ilość.