Podróż do Wnętrza Ziemi (PC)

ObserwujMam (80)Gram (33)Ukończone (7)Kupię (6)

Poradnik do Podróż do Wnętrza Ziemi (PC)


Ogidogi @ 01:19 03.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Musisz przesunąć wszystkie kółka na trzeci pal. W rozwiązaniu podaje tylko numery pali, z których masz wziąć obręcz i na które masz wsadzić. Czyli 1-3 oznacza, że z pala pierwszego musisz przełożyć koło na pal trzeci. Kolejność jest następująca: 1-3, 1-2, 3-2, 1-3, 2-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 3-2, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-1, 2-3, 1-3, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 2-1, 2-3, 1-3, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 1-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 1-3, 2-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 1-3, 1-2, 3-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 1-3, 2-1, 2-3, 1-3.
Jeżeli wszystko zrobiłeś dobrze, otworzy się skrytka z której zabierz słoiczek oraz informację.

Opuść pomieszczenie, natrafisz na rektora i pójdziesz do więzienia. W więzieniu, podejdź do półki i zabierz kartkę. Przeczytaj ja po czym podejdź do dziwnie świeżej ściany i pociągnij za gałązkę krzaka stojącego tuż obok. Przejdź dalej, z biurka zabierz projekt jakiegoś urządzenia i obejrzyj go dokładnie. Weź też czarny sznurek, który okaże się lontem, a następnie połącz go z dynamitem. Porozmawiaj z facetem stojącym koło regału z książkami, a następnie podejdź do peryskopu i przekręć go o 90 stopni. Wróć do pomieszczenia więziennego, wsadź do koszyka dynami i podpal go zapalniczką. Po wybuchu, podnieś pręt i połącz go z liną. Tak powstały zestaw, użyj na kracie w suficie. Znajdziesz się w kopalni. Przejdź przez bramę, zaraz po wyjściu na świeże powietrze, spotkasz Adama. Porozmawiaj z nim, dowiesz się, co musisz dla niego odszukać. Wróć do kopalni i podnieś węgiel oraz skrzynie. Znajdziesz je niedaleko generatora. Teraz skieruj swe kroki do domku na grzybie, ze stołu zabierz resztki jedzenia, a z łóżka ciepły koc. Wróć do mężczyzny, daj mu to wszystko i idź przed jego dom. Tuż przed następnym mostem, podnieś z ziemi pokruszone kości. Przejdź przez most, zejdź do dżungli, koło martwego dinozaura, stoi baloniarz. Poproś go, żeby zawiózł Cię do wioski. Po dotarciu na miejsce, podnieś z ziemi orzecha kokosowego oraz suszone łajno mastodonta. Idź do wioski, porozmawiaj z gigantem stojącym w altance. Przejdź do rybaka, poprosi Cię on o posortowanie pułapek na raki. Znajdziesz je tuż obok jego chatki. Zagadka jest prosta, połóż rybę na którymś kamieniu. Zobacz jaki kolor ma rak który wyszedł i wsadź go do odpowiedniej klatki. Czerwona klatka jest dla samca, zielona dla samic.
Jeżeli wykonałeś to dobrze, nie będziesz mógł już używać pułapek. Podejdź do faceta, a ten da Ci świetlika. Teraz idź do uzdrowicielki, która poprosi Cię o pomoc w przygotowaniu wywaru. Idź na sam koniec Alei Inicjacji, koło ostatniego słupa po lewej, znajdziesz jagody. Zabierz je i wróć do kobiety. Na wielkim kamieniu połóż łajno mastodonta i podpal je zapalniczką. Na tak powstałym palenisku, użyj orzecha kokosowego, jagód oraz zmiażdżonych kości. Poinformuj, o zakończeniu prac. Załóż rękawiczki i weź naczynie z wywarem. Idź do chaty tuż przy wejściu do wioski. Porozmawiaj z wielkim gościem i powiedz mu, że musisz wylać preparat do dziur w podłodze. Ten zgodzi się, więc zrób co musisz. Kiedy wypełnisz luki magicznym wywarem, zamień zdanie z gigantem. Ruszaj w kierunku latającej wyspy, na miejscu pogadaj z Matką wioski, po czym wracaj najszybciej jak możesz do baloniarza. Po przybyciu do miasta, odbierz telefon, a na pytanie zadane przez głos z słuchawki odpowiedz tak Z balonu zabierz butlę z helem, po czym skieruj się do centrum komunikacyjnego. Porozmawiaj z Enrique, który da Ci klucz. Zjedź windą na dół, podnieś szczypce i na panelu, wciśnij klawisz odpowiedzialny za akademię. W ten sposób odetniesz drogę ucieczki rektorowi. Teraz skieruj się w okolice apteki, spotkasz tam burmistrza. Przedstaw mu sytuację, a następnie idź do sklepu Heraklesa. Drzwi otwórz kluczem, wejdź na zaplecze i za pomocą szczypiec, wyjmij soczewkę ze szkła powiększającego. Udaj się przed bramę i porozmawiaj ze strażnikiem. Wejdź do wieży i zabierz lusterko z aparatu. Tak wyposażony wsiadaj do wózka z dinozaurem. Dostaniesz się do peryskopu. Podejdź do niego i wsadź do środka świetlika. Zamontuj brakujące elementy i zapytaj Piotra o koordynaty. Podejdź do biurka i zapoznaj się z danymi. Użyj ich na urządzeniu i obejrzyj końcową animację.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Podróż do Wnętrza Ziemi (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoszrob1911   @   11:07, 24.01.2010
Gra jest dosyć ciekawa, choć zagadki należą do dosyć trudnych, przynajmiej dla mnie. Staram się nie korzystać z pomocy, ale nie zawsze mi się udaje.
0 kudosDomininik16   @   12:47, 01.02.2010
Ja na początku jak grałem to przeszedłem do tych krążków, to było po wadze, niestety krążków nie mogłem przejść, a po wadze nie zrobiłem save'a, a póżniej wagi nie mogłem przejść.
0 kudosOla0032   @   15:26, 04.04.2010
Jak wejść do budynku akademi??? Drzwi są zamknięte!!!
Smutny Płacz
0 kudoskarolllek7   @   21:20, 20.05.2010
Odpadłem na samym początku ;[
0 kudosnieswiszczuk   @   15:37, 09.06.2010
Jedna z lepszych przygodówek, którą cenię sobie głownie za ładne krajobrazy i ścieżkę dźwiękową. A w ogóle mam pytanie odnośnie przejścia gry... Jako, że już dawno w nią nie grałam chciałam sobie ją odświeżyć. Niestety, pamięć zawodzi i potrzebna jest mi pomoc przy zagadce z totemami. W każdej solucji pisze co innego, a łączenie owych totemów w pary jakoś nijak ma się do posągów przy wejściu do doliny. Pomoże ktoś? Bo to co pisze w tej solucji też mi się nie zgadza...
0 kudosMikadona   @   13:21, 18.09.2011
Robiłam wszystko tak jak jest opisane w poradniku, ale mam taki sam problem jak Ola0032 - nie mogę dostać się na uniwersytet. Gram już kolejny raz, ale bezskutecznie. Problem nadal mam i nie wiem jak go rozwiązać. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co zrobić, aby dostać się do akademika bez problemu?.
0 kudosMikadona   @   17:17, 20.09.2011
Nie ma takiej potrzeby, bo sama doszłam do tego. Już sobie poradziłam.
0 kudosgruupfciomeczek   @   18:56, 26.01.2013
"wrzuć obie muszle", ale ja mam tylko tą żywą od rybaka..?
0 kudosKate97   @   00:59, 23.07.2019
Cytat: Ola0032
Jak wejść do budynku akademi??? Drzwi są zamknięte!!!
Smutny Płacz
Dodaj Odpowiedź