Poradnik do Podróż do Wnętrza Ziemi (PC)
Musisz przesunąć wszystkie kółka na trzeci pal. W rozwiązaniu podaje tylko numery pali, z których masz wziąć obręcz i na które masz wsadzić. Czyli 1-3 oznacza, że z pala pierwszego musisz przełożyć koło na pal trzeci. Kolejność jest następująca: 1-3, 1-2, 3-2, 1-3, 2-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 3-2, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-1, 2-3, 1-3, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 2-1, 2-3, 1-3, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 1-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 1-2, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-2, 3-1, 2-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 1-3, 2-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 3-1, 2-1, 3-2, 1-3, 1-2, 3-2, 1-3, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-2, 1-3, 2-3, 3-1, 3-2, 1-2, 3-1, 2-3, 2-1, 3-1, 2-3, 1-3, 1-2, 3-2, 1-3, 2-1, 2-3, 1-3.
Jeżeli wszystko zrobiłeś dobrze, otworzy się skrytka z której zabierz słoiczek oraz informację.
Jeżeli wykonałeś to dobrze, nie będziesz mógł już używać pułapek. Podejdź do faceta, a ten da Ci świetlika. Teraz idź do uzdrowicielki, która poprosi Cię o pomoc w przygotowaniu wywaru. Idź na sam koniec Alei Inicjacji, koło ostatniego słupa po lewej, znajdziesz jagody. Zabierz je i wróć do kobiety. Na wielkim kamieniu połóż łajno mastodonta i podpal je zapalniczką. Na tak powstałym palenisku, użyj orzecha kokosowego, jagód oraz zmiażdżonych kości. Poinformuj, o zakończeniu prac. Załóż rękawiczki i weź naczynie z wywarem. Idź do chaty tuż przy wejściu do wioski. Porozmawiaj z wielkim gościem i powiedz mu, że musisz wylać preparat do dziur w podłodze. Ten zgodzi się, więc zrób co musisz. Kiedy wypełnisz luki magicznym wywarem, zamień zdanie z gigantem. Ruszaj w kierunku latającej wyspy, na miejscu pogadaj z Matką wioski, po czym wracaj najszybciej jak możesz do baloniarza. Po przybyciu do miasta, odbierz telefon, a na pytanie zadane przez głos z słuchawki odpowiedz tak Z balonu zabierz butlę z helem, po czym skieruj się do centrum komunikacyjnego. Porozmawiaj z Enrique, który da Ci klucz. Zjedź windą na dół, podnieś szczypce i na panelu, wciśnij klawisz odpowiedzialny za akademię. W ten sposób odetniesz drogę ucieczki rektorowi. Teraz skieruj się w okolice apteki, spotkasz tam burmistrza. Przedstaw mu sytuację, a następnie idź do sklepu Heraklesa. Drzwi otwórz kluczem, wejdź na zaplecze i za pomocą szczypiec, wyjmij soczewkę ze szkła powiększającego. Udaj się przed bramę i porozmawiaj ze strażnikiem. Wejdź do wieży i zabierz lusterko z aparatu. Tak wyposażony wsiadaj do wózka z dinozaurem. Dostaniesz się do peryskopu. Podejdź do niego i wsadź do środka świetlika. Zamontuj brakujące elementy i zapytaj Piotra o koordynaty. Podejdź do biurka i zapoznaj się z danymi. Użyj ich na urządzeniu i obejrzyj końcową animację.poprzedni rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler