Podróż do Wnętrza Ziemi (PC)

ObserwujMam (80)Gram (33)Ukończone (7)Kupię (6)

Poradnik do Podróż do Wnętrza Ziemi (PC)


Ogidogi @ 01:19 03.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Obejrzyj obrazy i idź dalej. W korytarzu, wejdź w drzwi po lewej. Obejrzyj wszystkie plakaty i porozmawiaj z listonoszem. Dostaniesz od niego klucz do pokoju projekcji oraz taśmę z filmem. Z lady która otacza miejsce jego pracy, zabierz telegram. Zjedź windą znajdującą się po środku pokoju i porozmawiaj z facetem zarządzającym energią. Dowiesz się, że ma problemy z koordynatami od anten. Wróć na górę i opuść pomieszczenie. Za pomocą klucza, dostań się do pokoju projekcyjnego, znajduje się on dokładnie na przeciwko. Obejrzyj plakat i umieść film w maszynie. Po animowanej wstawce, zabierz z półki zapiski i przeczytaj je. Wróć do pokoju listonosza, z biurka zabierz kartkę z koordynatami i użyj jej, aby właściwe liczby pojawiły się w laptopie. Zjedź windą i na panelu po prawej, ustaw odpowiednie liczby.

Wróć na górę i opuść budynek. Udaj się do sklepu Heraklesa. Zabierz z lady pod kasą księgę kodów leków oraz czyste karty perforowane. Wciśnij również guzik, a następnie wejdź do ukrytego pomieszczenia, które jest dokładnie za akwarium. Porozmawiaj z Adamem, dowiesz się, że potrzebuje leku. Przeczytaj notatkę leżącą na biurku, obejrzyj hologram triceratopsa który jest po prawej , a z blatu po lewej zabierz igłę. Za pomocą szpikulca, wykłuj na czystych kartach odpowiednie pola, symbolizujące dany preparat. Kod lekarstwa, znajduje się w księdze kodów.
Wyjdź ze sklepu i udaj się do apteki, na lewo od skrzyżowania. Porozmawiaj z aptekarką, przypomnij jej o leku, którego potrzebuje Herakles, a następnie daj jej bilet do muzeum. Wykorzystaj moment, kiedy kobieta opuści miejsce pracy. Do czytnika przy okienku, włóż wypełnioną kartę i pociągnij za wajchę. Po obróceniu się koła, zabierz z niego lek i daj go Adamowi. W zamian otrzymasz mapę. Udaj się na rynek, przechodząc przez bramę ze znakiem przedstawiającym przekreślonego zwierzaka. Porozmawiaj z baloniarzem, a z jednego ze straganów, zabierz smar oraz skórę dinozaura. Wejdź do kolejki liniowej i jedź do akademii. Po dotarciu na miejsce, kieruj się schodami na górę i wejdź do budynku. Pierwsze udaj się do pokoju na lewo. Znajdziesz tam aptekarkę, zamów z nią parę słów po czym przejdź do pomieszczenia naprzeciwko. W sali spotkasz burmistrza i dyrektora biblioteki. Po zakończeniu rozmowy, obaj panowie wyjdą, a Ty przejrzyj książki na biurku i weź z niego rolkę filmu. Podejdź również do maszyny i pociągnij za wajchę. Zabierz kawałek papieru, który zostanie wydrukowany przez urządzenie i przeanalizuj go. Okaże się, że Wallace czyta książki o montażu filmu. Wróć do pomieszczenia gdzie spotkałaś kobietę, ze stołu zabierz pilnik i metalową płytkę. Przejdź dalej w głąb pokoju i podnieś butle z helem, która stoi przy wielkiej maszynie. Wyjdź z akademii, za pomocą kolejki linowej dostań się do centrum komunikacyjnego i wejdź do pokoju projekcyjnego. Obejrzyj film, okaże się, że chcą Cie wrobić. Udaj się do
wieży znajdującej się przed bramą. Pilnikiem, przystosuj metalową płytkę, następnie wsadź ją do aparatu fotograficznego i użyj smaru. Podejdź do strażnik i powiedz mu, że naprawiłeś urządzenie. Ten pozwoli Ci opuścić teren miasta. Wsiądź w kolejkę, kiedy zobaczysz małego dinozaura poza klatką, oznacza to, że jesteś już po drugiej stronie. Wróć się przez dżunglę i most do domu Adama. W środku, na stole znajdziesz jajka, zabierz je i wracaj do miasta. Zdobycz oddaj Heraklesowi i skieruj swe kroki na rynek. Podejdź do faceta siedzącego w balonie, powiedz mu, że przysłał Cię Herakles. Na płaskiej powierzchni panelu rozwieś mapę, jedna z rur jest dziurawa. Napraw ją, zatykając otwór skórą dinozaura. Na wystający kawałek metalu, nabij butle z helem i obejrzyj animację podróży.
Po dotarciu na miejsce, skieruj się w lewo. Natrafisz na giganta, porozmawiaj z nim oraz podnieś z ziemi kłębek włosów mastodonta, po czym idź dalej. Dotrzesz do wioski, chronionej jakimś polem magnetycznym. Podjedź blisko wejścia, a następnie wróć do wielkoluda i zapytaj go, jak możesz skutecznie ominąć przeszkodę. Oprócz uzyskania informacji, otrzymasz tytoń zapachowy. Podjedź znów przed bramę, tym razem odłóż na ziemię maczetę i nóż. Po wejściu na teren wioski, porozmawiaj z kobietą stojącą na altance. Kiedy wyczerpiesz wszystkie tematy udaj się w lewo i zamień kilka zdań ze stojącym przy chatce rybakiem. Podaruj my tytoń, po czym idź w prawo, miń matkę, a dojdziesz do ogrodnika. Pogadaj z nim i wróć się do rybaka z zapytaniem o pogodę. Z informacja o mgle idź znów do opiekuna kwiatków i przekaż mu tragiczną nowinę. Teraz skieruj się do uzdrowicielki, jej chatkę znajdziesz mijając rybaka. Porozmawiaj z kobietą, da Ci ona wiele cennych informacji oraz gałązkę i poprosi Cię o zebranie jagód. Udaj się więc do ogrodnika i przekaż mu wiadomość od uzdrowicielki. W nagrodę otrzymasz świetlika, którego daj rybakowi. Ten z kolei da Ci żywą muszlę. Udaj się za chatkę uzdrowicielki, tam znajduje się Aleja Inicjacji. Obok słupów są krzaki z jagodami, zabierz jedną i wróć do kobiety. Daj jej owoc i porozmawiaj na wszystkie możliwe tematy. Pobiegnij do ogrodnika, za jego plecami znajduje się brama. Otwórz ją za pomocą dziwnej gałązki. W środku porozmawiaj z magiem, gdy zniknie, podejdź do zbiornika z wodą i wrzuć do niego obie muszle. Do pustej wsadź włosy mastodonta i patrz jak robaczek, zmienia swoją muszelkę. Spróbuj wziąć czerwoną, gdy pęknie zabierz soczewkę. Teraz udaj się do Alei Inicjacji.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Podróż do Wnętrza Ziemi (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoszrob1911   @   11:07, 24.01.2010
Gra jest dosyć ciekawa, choć zagadki należą do dosyć trudnych, przynajmiej dla mnie. Staram się nie korzystać z pomocy, ale nie zawsze mi się udaje.
0 kudosDomininik16   @   12:47, 01.02.2010
Ja na początku jak grałem to przeszedłem do tych krążków, to było po wadze, niestety krążków nie mogłem przejść, a po wadze nie zrobiłem save'a, a póżniej wagi nie mogłem przejść.
0 kudosOla0032   @   15:26, 04.04.2010
Jak wejść do budynku akademi??? Drzwi są zamknięte!!!
Smutny Płacz
0 kudoskarolllek7   @   21:20, 20.05.2010
Odpadłem na samym początku ;[
0 kudosnieswiszczuk   @   15:37, 09.06.2010
Jedna z lepszych przygodówek, którą cenię sobie głownie za ładne krajobrazy i ścieżkę dźwiękową. A w ogóle mam pytanie odnośnie przejścia gry... Jako, że już dawno w nią nie grałam chciałam sobie ją odświeżyć. Niestety, pamięć zawodzi i potrzebna jest mi pomoc przy zagadce z totemami. W każdej solucji pisze co innego, a łączenie owych totemów w pary jakoś nijak ma się do posągów przy wejściu do doliny. Pomoże ktoś? Bo to co pisze w tej solucji też mi się nie zgadza...
0 kudosMikadona   @   13:21, 18.09.2011
Robiłam wszystko tak jak jest opisane w poradniku, ale mam taki sam problem jak Ola0032 - nie mogę dostać się na uniwersytet. Gram już kolejny raz, ale bezskutecznie. Problem nadal mam i nie wiem jak go rozwiązać. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co zrobić, aby dostać się do akademika bez problemu?.
0 kudosMikadona   @   17:17, 20.09.2011
Nie ma takiej potrzeby, bo sama doszłam do tego. Już sobie poradziłam.
0 kudosgruupfciomeczek   @   18:56, 26.01.2013
"wrzuć obie muszle", ale ja mam tylko tą żywą od rybaka..?
0 kudosKate97   @   00:59, 23.07.2019
Cytat: Ola0032
Jak wejść do budynku akademi??? Drzwi są zamknięte!!!
Smutny Płacz
Dodaj Odpowiedź