Warhammer 40 000: Space Marine (PC)

ObserwujMam (75)Gram (15)Ukończone (36)Kupię (12)

Recenzja Warhammer 40 000: Space Marine PC - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Jak na pierwszą grę akcji wydane przez to studio to bardzo wysokie oceny dostała 73%-82%
Do tego sami siebie skreślali twierdząc że są pełni obaw czy ta gra zdobędzie choćby 65%

Chciałbym zobaczyć grę akcji w uniwersum Warhammera, mam nadzieje że kiedyś się pojawi a Space Marine powstawał dobrych parę lat bodajże od końca 2008 roku. A początkiem 2009 mogliśmy zobaczyć pierwsze Screeny.

Grę na pewno zakupię niebawem, no i też trzeba brać pod uwagę ze studio cały czas robiło strategie z uniwersum Warhammera



Offline
CzesiuGM //grupa Stara Gwardia » [ Hamster Raider (exp. 2595 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Czas trwania 8 godzin? Ja przeszedłem w niecałe 6 Szczęśliwy

Jedyne co mnie zdenerwowało to poziom trudności: na normalnym za łatwo, na wysokim częste wkurzanie się, bo wszyscy lecą na Ciebie i kilka zgonów na każdym poziomie. Powinno być coś pomiędzy, jakiś średniowysoki Szczęśliwy

Offline
Krru //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2171 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Strasznie napaliłem się na tą grę Uśmiech . Jest to pierwsza gra akcji tego studia, Relic zatrudniło wielu nowych pracowników specjalnie do tego tytułu. Ale jak widać efekt ich pracy nie poszedł na marne. Space Marine kupię na 100% a ta recenzja tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że warto ją kupić.

Offline
IgI123 //grupa Growi Bohaterowie » [ Tommy Vercetti (exp. 18818 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
A mam pytanie odnośnie trybu sieciowego. W Pewnym Czasopiśmie pisali, że klasy są zupełnie niezrównoważone, że wymiataczem jest koleś z plecakiem rakietowym. To były wrażenia z bety, czy w pełnej wersji każda klasa ma już równe szanse?

Co do minusów - liniowość... no cóż, ten potworek występuje już niemal w każdej grze. Szkoda, miło byłoby chociaż mieć alternatywną drogę do celu. Na jeden raz - mam manię na punkcie zdobywania aczików, więc może pogram ja dłużej. Dumny Swoją drogą, niedługo ma wyjść łatka dodająca co-opa, więc też powinno przedłużyć żywotność tytułu. A grafika... średnia, faktycznie. Ale to dobrze, przynajmniej nie ma gigantycznych wymagań. Uśmiech

Miałem obawy jak to będzie wyglądać, ale wyszło całkiem nieźle, jak na pierwszą grę akcji studia. Teraz czekam na kolejnego RTS'a... a potem, kto wie, może Space Marine 2?

Offline
Marcus00 //grupa Mieszczanie  (ostrzeżono 1 raz!) » [ Strażnik (exp. 3958 / 5000) lvl 12 ]0 kudos
Wiesz Igi, co mnie cieszy w grach od Relica? Że czują klimat Młotka 40k. Nie sknocą niczego zbytnio, nie zepsują uniwersum, które jest przecież mocno skomplikowane i złożone... Chociaż... Waagh! też może robić za całą filozofię. Bo jak wiadomo wszystkiemu zawsze winni są orkowie, a Chaos to tylko niewyżyci komuniści... Diabelski pomysł

Offline
CzesiuGM //grupa Stara Gwardia » [ Hamster Raider (exp. 2595 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Cytat: IgI123
A mam pytanie odnośnie trybu sieciowego. W Pewnym Czasopiśmie pisali, że klasy są zupełnie niezrównoważone, że wymiataczem jest koleś z plecakiem rakietowym. To były wrażenia z bety, czy w pełnej wersji każda klasa ma już równe szanse?


Myślałem tak samo. Owszem, na początku, tak do 10 levelu nic więcej tylko plecak rakietowy. Jednak potem jak odblokujemy kilka pukawek, to gość z młotem energetycznym nie da nam nawet rady. Taki delikwent skacze na Ciebie, Ty odskakujesz i walisz mu serie w plecy. Po drugie Raptorzy(tak się nazywają Marine z plecakiem) są podatni na ostrzał wtedy, kiedy są w powietrzu, nie mają nawet jak uciec. Wystarczy dobrze wycelować i po przeciwniku.

Zresztą, niedługo zobaczysz moją relację z trybu multi, jutro powinna się pokazać na MG, gdzieś w godzinach wieczornych Uśmiech

Liczba czytelników: 475824, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53807 wątków oraz napisali 675905 postów.