Mortal Kombat PS3 - komentarze



Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Jak dla mnie za duża różnorodność combosów przez co gra jest trudna do perfekcyjnego opanowania. Można się oczywiście skupić na jednej postaci i opanować ją do perfekcji, ale to sprawdza się tylko podczas gry w sieci, bo tylko tam możemy grać ulubioną postacią. Po raz pierwszy muszę powiedzieć, że pad od PS3 jest do d*py i nie za bardzo sprawdza się w tej grze. Problem tkwi w jego precyzji i często combo robione na nim jest chaotyczne (przypadkowe). Szczególnie widać to podczas robienia Fatality przy którym ewidentnie wciska się odpowiednie przyciski, a ono i tak nie wychodzi. Być może jest w opcjach możliwość poprawienia czułości, ale na normalnym ustawieniu jest do bani. Gra nie przypadła mi do gustu, bo zwyczajnie nie lubię bijatyk i cieszę się, że nie musiałem wydać na nią pieniążków. Zakupu na pewno bym żałował, ale grę oceniam dość wysoko, bo nie jest jakąś tam bijatyką i wiem, że może się podobać. Da się ją też opanować co widać w multi do którego nie wchodzę, bo się boję. Tam grasują prawdziwi zabójcy i to jest miejsce na sprawdzenie swoich umiejętności w tej grze. Grę na pewno można polecić miłośnikom bijatyk, a jak ktoś ich nie lubi to i tej gry nie polubi, bo schemat walk we wszystkich grach tego typu jest taki sam i tu nie ma tak naprawdę czegoś nowego co by mogło przyciągnąć tych, którzy takich gier nie lubią.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8909 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
UP: Jak dla mnie Mortal jest prostszy do opanowania od ostatnich Street Fighterów, gdzie bardziej złożone kombinacje buduje z wykorzystaniem specyficznych obrotów gałką (np. 3/4 obrotu w lewo), a to dopiero wymusza precyzję. Nie miałem długiego kontaktu z Mortalem, ale i tak grało mi się znacznie przyjemniej, niż w Super Street Fighter IV: Arcade Edition, więc najnowsze MK wziąłbym za free z pocałowaniem ręki. Poza tym takie gry świetnie się sprawdzają podczas imprez.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9315 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Zarówno MK, jak i SF nie mają startu pod tym względem do Tekkena czy Soul Calibura tak czy siak. Uśmiech Ale fakt, ostatnia odsłona MK posiada bardzo dobry system walki. Jeśli ktoś nie ma skilla w bijatykach, po wejściu do online może zostać zmiażdżony, jak napisał Remik. Tym bardziej teraz, sporo czasu po premierze, na serwerach grasują głownie wymiatacze, którzy robią z nas sito, serwując nam nieustannie combosy z combosów i juggle.

A na turniejach to już w ogóle można się nabawić wstydu. ;)

Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Zacząłem teraz grać w tryby dodatkowe i niestety muszę stwierdzić, że są one dodane tylko na sztukę, żeby czymś zapełnić menu gry. Konkretnie chodzi mi o testy, w które nie da się grać nie odblokowując ich podczas przechodzenia Challenge Tower. Sens dodania tych trybów w opcji Fight jest dla mnie kompletnie niezrozumiały, bo po co w to później grać jak to samo jest dostępne w wieży i już to przeszliśmy i można to tam przechodzić. Zdziwiony

Liczba czytelników: 475822, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53802 wątków oraz napisali 675882 postów.