Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu

The Lord of the Rings: Gollum (PC)

ObserwujMam (3)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (1)

Gameplay z The Lord of the Rings: Gollum w 4K na karcie RTX od NVIDII - komentarze



Offline
thiefi //grupa Sfora kontestatora » [ Alessa (exp. 203 / 400) lvl 7 ]1 kudos
Jak widzę te wymagania najnowszych gier na PC to odpuszczam znów gaming na PC w nowości, chowam się w cieniu i wracam do nadrabiania zaległości
Skoro GF 3060Ti karta, która wg mocy obliczeniowej jest o 50% wydajniejsza od PS5 nie daje rady z grami na PC do 1080p I 60 fps chociaż na średnich detalach, a gry te będą na słabszych konsolach i to powyżej 1080p, to ja się w taka bylejakosc gamedevu nie bawię.

Poza tym DRM, jak poczytałem jakie szkody w zasobach wyrządza Denuvo, to zamiast kupić RE4 remake na PC to kupiłem używana na płycie na XSX (taniej niż klucz z gra na PC, to jest także słabe, że gry na PC są tak drogie) I gram bez tego syfu w 4K.

Naprawdę, gamedev powinien się ogarnąć, zreformować i postawić na trzy rzeczy:
1) Testy, wydawać produkty po Naprawdę solidnych testach i to na sprzęcie ze statystyk Steam, a nie mocarnych maszynach, niech testują na GF 1060 i do zalecanych 3060

2) Jakość. Gry niech będą wyższej jakości, a nie byle jakie, nudne i niczym klony jakimiś odbitkami innych gier, innowacja i wizja artystyczna niech wróci do branży.

3) narracja fabularna i miodność. Niech te gry znów wciągają jakaś fajna intryga, polana klimatem, wywalić grind, nadmierne górę, cyferki i levele postaci, a wrócić do super grywalnosci i ciekawego level designu.

Realizując chociaż te trzy powyższe postulaty, gry znów będą jak dekadę temu (się skończyły) I branża dalej będzie dynamicznie rosła w kanale retail, a nie tylko w mobilkach i multiplayerowym syfie.

Liczba czytelników: 475834, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53839 wątków oraz napisali 676011 postów.