Gameplay z The Lord of the Rings: Gollum w 4K na karcie RTX od NVIDII

Firma NVIDIA postanowiła zaprezentować nam The Lord of the Rings: Gollum na karcie RTX 40, czyli wykorzystującej wsparcie technologii DLSS 3.

@ 25.04.2023, 17:11
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Gameplay z The Lord of the Rings: Gollum w 4K na karcie RTX od NVIDII

The Lord of the Rings: Gollum raczej nie będzie najpiękniejszą grą w historii, ale jednocześnie będzie też całkiem solidnie zaprojektowaną skradanką. Jeśli na premierę czekacie, koniecznie spójrzcie na widoczny poniżej gameplay. Ukazuje on grę w 4K oraz z wykorzystaniem rozwiązań opracowanych z myślą o kartach graficznych RTX 40.

W przypadku The Lord of the Rings: Gollum dla blaszaków, deweloperzy postanowili przygotować wsparcie dla DLSS 3, a także innych rozwiązań charakterystycznych dla kart z rodziny RTX 40. Na widocznym poniżej materiale, podziwiać możecie wysokiej jakości tekstury, efektowne oświetlenie i cieniowanie, a także odbicia generowane za sprawą technologii ray-tracingu.

The Lord of the Rings: Gollum niedawno zostało ozłocone, a to oznacza, że jego majowa premiera jest niezagrożona. Debiut zaplanowano na 25 maja. Grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach poprzedniej i obecnej generacji. Przygotowywana jest też wersja dla Switcha, choć na razie nie ma ona daty premiery.


Sprawdź także:
The Lord of the Rings: Gollum

The Lord of the Rings: Gollum

Premiera: 25 maja 2023
PC, PS5, XBOX X/S, PS4, XBOX ONE, SWITCH

The Lord of the Rings: Gollum to przygodowa gra akcji od studia Daedalic Entertainment, do tej pory znanego z przede wszystkim klasycznych przygodówek pokroju serii Depon...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   18:00, 25.04.2023
Nic z tego. Przy całej mojej sympatii do Golluma NVidia nie naciągnie mnie teraz do zakupu tej karty. Może za rok. Stanieje i karta i gra.
1 kudosthiefi   @   09:35, 26.04.2023
Jak widzę te wymagania najnowszych gier na PC to odpuszczam znów gaming na PC w nowości, chowam się w cieniu i wracam do nadrabiania zaległości
Skoro GF 3060Ti karta, która wg mocy obliczeniowej jest o 50% wydajniejsza od PS5 nie daje rady z grami na PC do 1080p I 60 fps chociaż na średnich detalach, a gry te będą na słabszych konsolach i to powyżej 1080p, to ja się w taka bylejakosc gamedevu nie bawię.

Poza tym DRM, jak poczytałem jakie szkody w zasobach wyrządza Denuvo, to zamiast kupić RE4 remake na PC to kupiłem używana na płycie na XSX (taniej niż klucz z gra na PC, to jest także słabe, że gry na PC są tak drogie) I gram bez tego syfu w 4K.

Naprawdę, gamedev powinien się ogarnąć, zreformować i postawić na trzy rzeczy:
1) Testy, wydawać produkty po Naprawdę solidnych testach i to na sprzęcie ze statystyk Steam, a nie mocarnych maszynach, niech testują na GF 1060 i do zalecanych 3060

2) Jakość. Gry niech będą wyższej jakości, a nie byle jakie, nudne i niczym klony jakimiś odbitkami innych gier, innowacja i wizja artystyczna niech wróci do branży.

3) narracja fabularna i miodność. Niech te gry znów wciągają jakaś fajna intryga, polana klimatem, wywalić grind, nadmierne górę, cyferki i levele postaci, a wrócić do super grywalnosci i ciekawego level designu.

Realizując chociaż te trzy powyższe postulaty, gry znów będą jak dekadę temu (się skończyły) I branża dalej będzie dynamicznie rosła w kanale retail, a nie tylko w mobilkach i multiplayerowym syfie.