Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Dying Light 2 może powstać dopiero na przyszłą generację konsol - komentarze

Offline
MicMus123456789 //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2011 ]0 kudos
Przepraszam, ale brzmi to jak by im woda sodowa z lekka uderzyła. Moim zdaniem to wyolbrzymienie, że nie da się im czegoś zrobić na obecnej generacji skoro ona ledwo co się zadomowiła na rynku. Ile razy poprzednia generacja pokazała, że da się zrobić rzeczy niemożliwe czy przekraczać po prostu kolejne granice.



Offline
TheCerbis //grupa Legendary Moon Grove » [ Obywatel 2016 ]0 kudos
Napisali tylko:
Cytat: MG
Mamy sporo ambitnych pomysłów, więc najpierw musimy sprawdzić, czy da się je zrealizować na obecnej generacji konsol.
A później:
Cytat: MG
Musimy również upewnić się, że nasze pomysły rzeczywiście są tak dobre, jak nam się wydaje, a zatem powinniśmy najpierw stworzyć prototypy i poeksperymentować.
Więc nie rozumiem oburzenia. Muszą sprawdzić te pomysły, czy na pewno są dobre a to czy da się je wcielić w życie na konsolach nie jest oznaką pychy. Niektórych rzeczy po prostu nie da się przeskoczyć.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Nie dziwie się XO i PS4 nie jest jakimiś potężnymi maszynkami. Owszem tutaj może trochę na wyrost pojechali, co nie zmienia to faktu że mogło by być tak jak w przypadku Wiedźmina 3 na konsolach. Techland wydało by coś bardziej rozbudowanego, bardziej otwartego lepszego graficznie itp: aa gra na XO i PS4 mogła by chodzić w 20 klatkach.

Takie coś jest potem naprawdę trudno załatać, ja do dziś mam wątpliwości czy Wiedźmin 3 w Edycji rozszerzonej będzie chodził na konsolach w 30 stałych klatkach (z małymi spadkami do 2-3 klatek)....

CDP mocno porwało się z motyką na słońce i przeceniło możliwości XO i PS4, Techland nie chce po prostu popełnić podobnego błędu. I ja ich rozumiem i popieram, zwłaszcza że zauważyć można że ich DLC które ma się pojawić do Dying Light to osobna lokacja, pewnie gdyby dodali to do obecnej gry (powiększyli rozmiar zwykłej mapki o nowy teren z DLC) to gra już by nie była taka płynna.

Więc już teraz dzieli się Sandboxa na Huby, jeszcze przyjdzie taki okres że za rok nie będziemy dostawali 100% sandboxa tylko sandboxa podzielonego na 3-4 duże lokację, a developerzy będą to sobie tłumaczyli że chcą zachować lepszą "płynność gry" finalnie każdy wie co będzie kryło się za tymi słowami.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: TheCerbis
Nie sądzę.

też nie sądzę, ludzie zachwalają Metal GEar Solid V że na PS4 i Xo działą w 60 klatkach i w Full HD i niepełnym Fyll HD (XO)
A nie biorą pod uwagę tego że MGS 5 pod pewnymi aspektami jest ograniczony jak chociażby misję są podzielone na kilka ogromnych lokacji, fizyka postaci,otoczenia też jest mocno ograniczona (fizyka postaci działa jak skrypty z CODa wtedy kiedy tylko zabijemy przeciwnika) o jakiejś głębszej interakcji otoczenia nie ma mowy.
Więc są to jedne z wielu ograniczeń dla których mamy te 60 klatek i 1080p na obecnej generacji konsol.
Po prostu KOJIMA użył głowy i sposobu by uzyskać 1080p i 60 klatek, a nie jak niektórzy developerzy którzy przy dużej interakcji z otoczeniem/fizyki itD: mają problem z utrzymaniem 30 klatek przy 1080p.

Liczba czytelników: 475844, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53865 wątków oraz napisali 676130 postów.