Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Microsoft uznał, że 900p w Diablo III na Xboksie One jest nieakceptowalne! - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Trochę ich rozumiem(Microsoft), Diablo III to nie jest jakiś graficzny majstersztyk i nie uzyskanie 1080p jest co najwyżej śmieszne os strony Blizzarda. NO i sam nie wiem o jakich spadkach klatek oni dyskutują. Diablo 3 nie jest jakimś benchmarkiem na konsolę, względem X360 i PS3 nie jest jakoś cudownie poprawione graficznie. Mało tego na X360 gra hula w 60 klatkach i 720p ze spadkami do max 45 FPS. Teraz gdzie tu logika że Xbox One które jest kilka krotnie bardziej wydajna konsolą od X360 nie uzyskuję 1080p i 60 klatek ??.
Blizzard sobie w kulki leci, albo zrobiło się tak bardzo leniwe i łachę na kasę, albo po prostu nie umieją kodować gier na Xboxa One (bo jakby nie było tworzenie gier na XO jest bardziej wymagające niż na PS4).



Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 696 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Od kiedy mamy wojnę na rozdzielczość, jasnym jak słonce stało się że ma ona większe znaczenie niż stabilność i jakość detali w samej grze. Przecież nikt nie będzie się pienił że tekstury są lekko słabsze czy jakość terenu czy modeli, ale różnice w rozdzielczości na papierze każdy widzi i ocenia.

Microsoft wkracza w kolejny etap wojny psychologicznej, i aby dotrzymać swoje obietnice z przeszłości będzie robił wszystko żeby gry na ich platformie zyskiwały te 1080p nawet kosztem stabilności gry czy detali, bo koniec końców przeciętny użytkownik zacznie mówić: (ale na XO teraz też jest 1080p więc dorównali konkurencji) i oto im właśnie chodzi.

Liczba czytelników: 475820, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53799 wątków oraz napisali 675870 postów.