Cytat: J3DAJ
Co do 60 FPS w tej grze, to pomijając kwestie techniczne, zrobiłby się z tego kolejnego CS czy COD i wyglądałoby to naprawdę komicznie, więc tłumaczenie producentów jest zrozumiałe.
Zrozum że nie tylko CS czy COD musi mieć powyżej 60 klatek czyli Multiplayerowe gry. Ogólnie granie w singla na 60 klatkach w przypadku konsol to jest furtka do stałych 30 klatek i wyżej. Bo nie okłamujmy się gdyby konsole były potężniejsze to nie były by wstanie utrzymać ci stałych 60 klatek bez spadków. Ale za to miałbyś stałe 30 klatek i więcej co bardzo by upłynniało gameplay.
Przykłąd InFamus:Second Son byli blisko osiągnięcia 60 klatek lecz nie przekroczyli tej bariery, efekt tego był taki że gierka nie spadała poniżej 30 klatek, przy wiekszej rozróbie gra utrzymywała 30 klatek i nie spadała. A przy zwykłej grze skakanie, niszczenie pojedynczych wrogów itp: utrzymywała 50 klatek ze spadkami do 40 klatek.
I nic by ci komicznie nie wyglądało, to była by przyjemność granie w taką grę bo inFamusa Second Son osobiście grałem 1,5H i grało mi się bardzo dobrze, a nie komicznie. Szczególnie dało się odczuć brak spadków poniżej 30 klatek co często odczuwałem w InFamusie 1 na PS3. A w Second Sonie było całe masy momentów w których odczuwało się płynność, o której mogłem tylko pomarzyć w InFamus i przekonać się na,,,,,,,,,,,,,,, samym końcu mapy gdzie brak zabudowania i sama woda i tapeta zachodzącego słońca na końcu lokacji, wtedy inFamus uzyskiwał więcej niż 30 klatek na PS3.