Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
MG24.pl: Dying Light z 12-minutowym gameplayem - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Jestem bardzo ciekaw na czym oni grali na X360/PS3 czy może na XO/PS4 ??
No i fajnie to wygląda widać spory przeskok jeżeli chodzi o DI. Choć są osoby które widzą w tej grze 80% Dead Island, ja jestem innego zdania wręcz przeciwnie.
No i kapowato trochę wygląda przechodzenie z dnia na noc tak był zachód słońca i nagle w 5 sek się zrobiło ciemno i już noc prawie że.



Offline
Verdungo //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 1010 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Muszę przyznać, tak powinno wyglądać pierwsze Dead Island Uśmiech Widać postępy, szkoda tylko, że to cały czas drobne rozbudowywanie tego samego tytułu, chociaż z drugiej strony jest to też plus, bo wszystko bez pośpiechu ale przemyślanie się rozwija, a tytuł jest podawany cały czas w tej samej formie, która została pozytywnie przyjęta. bo w końcu marka Dead Island się całkiem nieźle sprzedaje jak do tej pory Uśmiech

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Nie wiem czy ktoś z was zauważył ale w tej grze wszystko dzieje się płynnie ruchy postaci są takie płynne i wykonane bardzo dobrze. Co w Dead Island nie miało miejsca bo postać się poruszała jak sztywniak a walka była niczym machanie cepem.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8909 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Etap za dnia wydał mi się średnio ciekawy - ot, takie Dead Island z parkourem i ciekawszą jak dla mnie miejscówką. Niemniej nocny fragment zrobił na mnie duże wrażenie: ewidentnie czuć było klimat i atmosferę ciągłego zagrożenia. Zmysł głównego bohatera wygląda jak Joela z The Last of Us, ale nawet nieźle pasuje. Szkoda tylko, że gdy zbliżał się zmrok, zrobiło się ciemno praktycznie w momencie, co niezbyt dobrze wyglądało.

Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2070 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Cytat: guy_fawkes
Zmysł głównego bohatera wygląda jak Joela z The Last of Us, ale nawet nieźle pasuje.

A nie przeszkadzał ci zmysł Joela? W końcu to zwykły przemytnik i skoro w Hitmanie ci wszechobecny Instynkt (który mogłeś przecież wyłączyć) nie pasował...

Liczba czytelników: 475838, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53853 wątków oraz napisali 676069 postów.