Zgodzę się tylko z pierwsza oraz ostatnimi dwiema częściami cytatu. Ewolucja sprzętu ma istotny wpływ na to co twórcy będą mogli nam przekazać w swoich dziełach, jednak faktycznie zaczyna dotykać nas problem "masowej produkcji". A świetnym tego przykładem jest EA, które moim zdaniem bardziej robi pieniądze niż gry. Można oczywiście wymienić też kilka innych koncernów, zaczynających robić tasiemce z gier, które kiedyś stanowiły coś wyjątkowego. Jednak nie jest to (jeszcze) na taką skalę, jaką pokazuje nam EA...
Pozwolę sobie na zakończenie wlepić
LINK do ciekawej prezentacji
Guerrilla Games, na temat oświetlenia w najnowszej odsłonie
Killzone, zmierzającej na PS4. Pokazuje ona kulisy trudu jaki muszą zadać sobie programiści/technicy, aby wykrzesać z tego niesamowitą oprawę graficzną która możemy zobaczyć na trailerach/screenach danej gry.