Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Silniki graficzne, ważniejsze od sprzętu - twierdzi Shinji Mikami, twórca The Evil Within - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Wcale się nie dziwie , Hardware konsoli to nie wszystko, a i tu zostało nie raz udowodnione że i ze starego hardware jaki ma chociażby Xbox 360 czy PS3 można wykrzesać bardzo ładna oprawę graficzna za sprawą silnika graficznego. Tak więc gościu ma jak najbardziej rację, jak ktoś posiada umiejetności i chęci to z niczego zrobi coś.



Offline
gregory16mix //grupa Akademia Morderców » [ Obywatel 2012 ]0 kudos
Ma rację. Same możliwości sprzętu to zaleta, ale i wada. Jeśli nie posiada się dobrego softu do tworzenia gier, to konsola nie nadrobi braków oprogramowania. Większy ładniejszy obraz, to też dużo cięższe tektury, czy po prostu olbrzymia ilość szczegółów. Do tego nie trzeba tylko lepszych umiejętności, ale i czasu do dopracowania gry.

Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 696 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Zgodzę się tylko z pierwsza oraz ostatnimi dwiema częściami cytatu. Ewolucja sprzętu ma istotny wpływ na to co twórcy będą mogli nam przekazać w swoich dziełach, jednak faktycznie zaczyna dotykać nas problem "masowej produkcji". A świetnym tego przykładem jest EA, które moim zdaniem bardziej robi pieniądze niż gry. Można oczywiście wymienić też kilka innych koncernów, zaczynających robić tasiemce z gier, które kiedyś stanowiły coś wyjątkowego. Jednak nie jest to (jeszcze) na taką skalę, jaką pokazuje nam EA...

Pozwolę sobie na zakończenie wlepić LINK do ciekawej prezentacji Guerrilla Games, na temat oświetlenia w najnowszej odsłonie Killzone, zmierzającej na PS4. Pokazuje ona kulisy trudu jaki muszą zadać sobie programiści/technicy, aby wykrzesać z tego niesamowitą oprawę graficzną która możemy zobaczyć na trailerach/screenach danej gry.

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7250 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
By zbudować świetny klimat wcale nie trzeba ani wielkiego sprzętu czy oprogramowania lecz zwykłej kreatywności, talentu i pomysłu. Idealnym przykładem jest The Last Door. Polecam sprawdzić szczególnie, że w pierwszy rozdział można zagrać za darmo.

Liczba czytelników: 475822, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53802 wątków oraz napisali 675882 postów.