W tym momencie Activisiion i Infinity Ward powinni uczyć się od EA umiejętnie korzystać z rynku PCtowego, który jak widać ma ogromny, marnowany potencjał. Battlefield od zawsze był kojarzony z PC - posiada głębokie korzenie w tej właśnie platformie. Swoje zrobiły dedykowane serwery, odpowiednia reklama i fakt, że PCtowcy dawno nie dostali żadnego nowego Battlefielda (nie licząc casualowego Heroes) i byli głodni nowej części. Na konsolach ostatnio ukazały się Battlefield: Bad Company (pierwsza część) oraz Battlefield: 1943.
Pad nie ma tutaj nic do rzeczy.
Fox - nie ma różnić w grafice pomiędzy PS3 i X360, poza niewidocznymi gołym okiem drobiazgami.
Tak w ogóle to na razie ta popularność była obliczona na podstawie 5 dni, od momentu premiery. Wraz z biegiem czasu popularność gry może się jeszcze zmienić, z uwagi np. na to, że gry na PS3 sprzedają się powoli w długim okresie czasowym.