Arcania: Gothic 4 - Fall of Setarrif (PC) - okladka

Arcania: Gothic 4 - Fall of Setarrif (PC)

Premiera:
24 października 2011
Premiera PL:
20 stycznia 2012
Platformy:
Gatunek:
RPG
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (49)Gram (9)Ukończone (34)Kupię (16)

Opis Arcania: Gothic 4 - Fall of Setarrif (PC)
szewczu @ 11:32 12.12.2010
Sławomir "szewczu" Szewczyk
Nałogowy gracz, grafik komputerowy.

Śr. długość gry: 5h 59min

+ czaswięcej

Arcania: Gothic 4 - Fall of Setarrif to pierwsze oficjalne rozszerzenie do Arcania: Gothic 4. Rozszerzenie to zapewnia jakieś 10 godzin dodatkowej zabawy.

Produkcja skupia się na tytułowym mieście Setarrif, natomiast fabuła jest rozszerzeniem tej, którą poznaliśmy w podstawowej wersji gry. Setarrif opanowane jest przez demona gnieżdżącego się niegdyś w ciele króla Rhobara III. Miasto pogrążone jest w mroku i rozpaczy. Zadaniem gracza jest zaprowadzenie porządku i zapewnienie normalnego życia mieszkańcom.

Czekają na nas nowe, nieodkryte wcześniej terytoria, olbrzymie pustkowia oraz mroczne katakumby i lochy. Możemy grać postacią zaimportowaną z podstawowej wersji gry lub zupełnie nowym herosem, zbudowanym przed rozpoczęciem zabawy w rozszerzeniu.


Wkład w encyklopedię mieli:   bat2008kam, BystrzaQ,
PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z Arcania: Gothic 4 - Fall of Setarrif (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   17:23, 07.04.2013
Dam se rękę uciąć, że owy wieśniak nie odnosił się do Beziego.
0 kudosgregory16mix   @   20:49, 07.04.2013
A może na poważnie zakończmy temat bez obcinania rąk, nów i tak definitywnie Dumny
0 kudosGame_Freaks   @   13:57, 15.07.2013
Jak dla mnie ten dodatek jest trochę krótki... Plusem jest możliwość wgrania save z Gothic 4, dzięki czemu mamy ten sam Lv i ekwipunek z którym ukończyliśmy podstawkę Uśmiech
0 kudosGame_Freaks   @   00:46, 22.07.2013
Podstawka jak dla mnie, jest super... Dodatek jest spoko, ale zdecydowanie za krótki Smutny
0 kudosfacio3721   @   13:26, 15.08.2013
Mam takie pytanie, czy save z Arcani działa tutaj w tym rozszerzeniu, czy też można go spokojnie usuwać, bo przygoda zaczyna się od początku?
0 kudossebogothic   @   13:43, 15.08.2013
Podobno działa, ale nie jestem pewien. Zresztą można pewnie grać i bez save'a. Bo co jak co, ale w Arcanii jakichś wyborów nie ma. Pewnie dostajemy postać na określonym poziomie z punktami do rozwinięcia. A i tak gra jest podobno strasznie krótka i prosta.
0 kudosfacio3721   @   20:25, 15.08.2013
Cytat: sebogothic
Podobno działa, ale nie jestem pewien. Zresztą można pewnie grać i bez save'a. Bo co jak co, ale w Arcanii jakichś wyborów nie ma. Pewnie dostajemy postać na określonym poziomie z punktami do rozwinięcia. A i tak gra jest podobno strasznie krótka i prosta.


OK! Dzięki za odpowiedź! Uśmiech
0 kudosMicMus123456789   @   20:27, 15.08.2013
Powiem tak masz save, wszystko zostanie przeniesione do dodatku. Jeśli go nie masz lub nie chcesz przenosić dostaniesz gotową postać na wysokim levelu.
0 kudosnovy13   @   11:19, 07.09.2013
Widzę po komentarzach że nie ma co żałować po nie graniu w tą część, Gothic na mój gust został zakończony i to ewidentnie
0 kudosurban1212   @   13:57, 27.10.2013
No nie ma czego żałować,ja żałuję że w ogóle pieniądze na takie coś straciłem.
0 kudosRepcor123   @   18:38, 18.11.2013
Żenada... Po prostu brak mi słów. Przeszedłem tylko dlatego, że to Gothic, no powiedzmy, tylko dzięki postaciom z poprzednich części i jest słowo Gothic w nazwie...
0 kudosPrzemekAWDS   @   10:12, 25.11.2013
Żal na kółkach. Ta gra zawiera 3 questy poboczne a całość można przejść w 1-2 godziny. To powinno być jakieś DLC za 5zł a nie oficjalny dodatek.
0 kudosBubtownik   @   11:45, 29.06.2014
To jest wycięte zakończenie z Arcanii,które powinno się znaleźć w podstawce. JoWood jest/było tak pazerne na kasę że nawet zakończenie swojej gry wycieli i kazali nam za nie płacić.
0 kudoslukasrada   @   12:00, 29.06.2014
Jowood nie potrzebnie tworzyło Gothica. Mogli poczekać, aż PB go odkupi. Jowood nie potrafi odtworzyć klimatu z G1, G2, G2:NK oraz G3. Zmierzch Bogów i Arcania to wg mnie niepodobne do poprzedników próby kontynuacji serii. Z takich drobnych rzeczy w Arcanii brakowało mi tego, że do wytworzenia czegokolwiek w poprzednikach potrzebne były odpowiednie "rekwizyty" (np. do wytworzenia miecza: młot kowalski, stal, i najważniejsze czyli piec, kowadło, woda, osełka), a tu nawet w biegu jeśli tylko mieliśmy same surowce to klikaliśmy klawisz i hokus pokus mamy miecz. Może to takie drobne sprawy, ale w poprzednich częściach coś takiego nadawało klimat. Zwłaszcza w dwójce, gdzie mogliśmy zostać czeladnikiem.
0 kudosBubtownik   @   10:55, 02.07.2014
Największym błędem Arcanii jest to że ma w nazwie Gothic.Ta gra nie jest zła, jako action RPG jest naprawdę dobra i mnie osobiście się podobała.Właśnie dziś przeszedłem ją po raz drugi i znowu mnie zaciekawiła swoją historią. Spellbound nawet sam mówił że ta gra nie ma być gotickiem, ponieważ nie mieli pomysłu na fabułę gothic'a 4 i chcieli stworzyć coś nowego i swojego,a zarazem zakończyć historię starego Beziego. Niestety umieścili w nazwie Gothic i było pozamiatane.Oczywiście mogli dodać takie smaczki jak spanie,wyrób mieczy na kowadle (a nie jakieś hokus pokus i jest),wyrób mikstur na stole alchemicznym tak jak napisał lukasrada ta gra miała by więcej klimatu.
Dodaj Odpowiedź