Deus Ex: Rozłam Ludzkości - analiza techniczna wersji PlayStation 4 i Xbox One

Z materiału filmowego wynika, że na obu konsolach gra ma problemy z utrzymaniem płynnych 30 klatek na sekundę.

@ 23.08.2016, 12:41
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - analiza techniczna wersji PlayStation 4 i Xbox One

Jeśli wciąż nie jesteście pewni, którą wersję gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości wybrać, to być może poniższy materiał filmowy ułatwi decyzję. Ekipa DF postanowiła przeanalizować bowiem najnowsze przedsięwzięcie Square Enix, a z wideo wynika, że zarówno PlayStation 4, jak i Xbox One mają kłopoty z utrzymaniem płynności animacji.

Po dogłębnej analizie generowanego przez obie konsole obrazu wyszło, że na PlayStation 4 gra działa w rozdzielczości 1080p, natomiast na Xboksie One zdecydowano się na 900p - czyli, że tak napiszę, standard. W obu przypadkach udało się osiągnąć płynność na poziomie 30 klatek na sekundę, przy czym warto zaznaczyć, że animacja nie jest idealna.

Gdy na ekranie dzieje się więcej, płynność spada poniżej założonego poziomu. Nie jest to jednak jakiś mocno dokuczliwy problem. Spadki są rzadkie, a ze względu na synchronizację pionową, często nie są w ogóle zauważalne. Zarzuty ekipa DF ma jeszcze wobec czasów wczytywania gry. Na obu konsolach są one znaczące, choć na PS4 odrobinę krótsze.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości jest od dzisiaj w sklepach - na PC, PS4 i Xboksie One. Od kilku dni możecie natomiast przeczytać naszą recenzję, do czego oczywiście gorąco zachęcamy.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?