Deus Ex: Rozłam Ludzkości zalicza półroczny poślizg

Gra wyjdzie dopiero pod koniec wakacji.

@ 18.11.2015, 18:17
pc, ps4, xbox one

Deus Ex: Rozłam Ludzkości zalicza półroczny poślizg

Eidos Studios potrzebuje znacznie więcej czasu na dopracowanie wszystkich wszczepów Adama Jensena. Za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej deweloperzy oznajmili, iż Deus Ex: Rozłam Ludzkości ukaże się dopiero 23 sierpnia 2016 roku, a nie pod koniec lutego, jak wcześniej zakładano.

Parafrazując tekst znanej reklamy z udziałem Pana Marka Kondrata, powód tej obsuwki jest krótki i niektórym znany, producenci pragną stworzyć iście mistrzowskiego spadkobiercę Buntu Ludzkości, a dodatkowy czas na przygotowanie  i odpicowanie każdego niuansu cyberpunkowego produktu tylko im w tym pomoże. Z perspektywy graczy, czekanie na upragniony tytuł nikomu nie przychodzi z łatwością, no ale twórcy, wiedzą gdzie stoją, bowiem całkowicie bezpodstawnie taka decyzja podjęta by nie została.

"Do tej pory jesteśmy dumni i usatysfakcjonowani pracami nad Rozłamem Ludzkości. Jednakże przechodzimy teraz grę i widzimy, że wymaga ona więcej czasu poświęconego na postprodukcyjny tuning, iteracje oraz udoskonalenie jej, aby spotkała się z naszymi wysokimi standardami. W celu osiągnięcia tych celów, musimy przesunąć datę premiery na 23 sierpnia 2016 roku" - poinformował David Anfossi, szef studia.

Jakieś głębsze przemyślenia? Dajcie znać w komentarzach!


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   18:26, 18.11.2015
W sumie to i dobrze. Na początku roku pojawi się dodatkowe DLC do Wiedźmina więc będzie co ogrywać. A zawsze lepiej poczekać, niż dostał półprodukt.
0 kudosFox46   @   19:35, 18.11.2015
Jak ma to być dopracowana gra z dobrą optymalizacją to jestem na TAK. Podobnie z Wiedźminem 3 nie miałem nic przeciwko jakby miał wyjść 5 miesięcy później a nie jak pierwotnie w Maju.
Rozłam ludzkości podzieli czas premierowy Buntu Ludzkości, ten drugi też wychodził pod koniec wakacji.
0 kudosUxon   @   09:48, 19.11.2015
Z deweloperami jest coraz bardziej jak z dziećmi.
Umówiłem się na godzinę, ale nie przyszedłem, bo nie zdążyłem odrobić lekcji. Wiedziałem w sumie już wcześniej, że i tak nie zdążę. Zadzwonię i umówimy się na później. Przepraszam, że tak wyszło, znów się ustawimy, będę tym razem na pewno, ale jednak nie wiem czy będę.

Po co oni wszyscy ustalają te daty premier, skoro i tak nikt tych terminów nie dotrzymuje.
0 kudosshuwar   @   11:02, 19.11.2015
Presja przełożonych na developerów? To nie developer decyduje o terminach.
Znam to z autopsji Uśmiech


- Ile Ci to zajmie?
- 2 tygodnie, choć bezpieczniej byłoby zaplanować 2,5 by dokładnie to przetestować
- 2 tyg.? Czemu tak długo... Nie bądź pesymistą! ok, ok... niech już będzie... 1, 5 tygodnia Uśmiech

Mija 1,5 tyg...
- Jeszcze nie gotowe?
- A czemu to ma tyle błędów?
- Nie można było się bardziej przyłożyć? Bez pośpiechu za to dokładnie? Ważne jest Quality ! Remember!

Pokręcony Diabelski pomysł Zadziorny
0 kudosUxon   @   12:06, 19.11.2015
Samo życie. Niemniej nie odpowiada, ani tłumaczy odpowiedzi na pytanie, które postawiłem na końcu. Z naciskiem na słowo "wszyscy".
0 kudosKrru   @   08:45, 23.11.2015
Po co ten półroczny poślizg? Teraz nie trzeba odpicowywać gier przed premierą. Można to robić po premierze. Bethesda tak robi.
0 kudosJackieR3   @   09:21, 23.11.2015
Cytat: Uxon
Po co oni wszyscy ustalają te daty premier, skoro i tak nikt tych terminów nie dotrzymuje.

Chwyt marketingowy.Atmosferę trza podgrzać.Obsuwa to też dobra reklama. Zadziorny
Dodaj Odpowiedź