Premiery miesiąca - maj 2018
Wild West Online (PC) | 10 maja |
---|
Wild West Online albo raczej „Red Dead Redemption Online” – dzieło studia 612 Games, które swój niemały kapitał promocyjny zgarnęło przy okazji „pomylenia” grafiki z niej pochodzącej z właśnie Red Dead Redemption 2, co wywołało niemały szum.
W Wild West Online wcielamy się we własnoręcznie wykreowanego mieszkańca Dzikiego Zachodu. Tytuł stanowi poniekąd symulację życia w tamtym okresie, więc równie dobrze możemy przyjąć rolę rewolwerowca, pospolitego bandyty, ale też i rolnika lub człowieka parającego się wydobyciem złota – te dwa ostatnie zawody mają swoje odzwierciedlenie w ekonomii gry i są równie potrzebne, jak pozostałe.
Do dyspozycji dostajemy dwa tryby – PvP, czyli w rozmaitych wariantach ścieramy się z żywymi graczami, oraz PvE, gdzie – jak wspomniałem wyżej – prowadzimy „normalne życie” wypełnione aktywnościami.
State of Decay 2 (PC, Xbox One) | 22 maja |
---|
State of Decay 2 to kontynuacja survivalowej „gry-prawie-ekskluzywnej-na-Xboksa 360” od studia Undead Labs z 2013 roku. Druga część kontynuuje szlak wytyczony przez pierwowzór, oferując kilka istotnych zmian w mechanice, lecz bez drastycznych modyfikacji szkieletu gameplayu. Mamy otwarty świat, możliwość rozwoju własnoręcznie wykreowanego bohatera, walkę o przetrwanie z nieumarłymi i możliwość kooperacji do 4 osób.
W State of Decay 2 brakuje konkretnej historii. Znana cywilizacja zmierza ku upadkowi, ponieważ światem zawładnęła epidemia zombie, która pochłania coraz więcej ludności. Nie wcielamy się tutaj w konkretnego bohatera o określonej przeszłości oraz osobowości. Gra pozwala na stworzenie własnego alter-ego i samodzielne zdefiniowanie jego umiejętności.
Ancestors Legacy (PC) | 22 maja |
---|
Ancestors Legacy to rodzima propozycja – za stworzeniem gry stoi studio Destructive Creations, odpowiedzialne za kontrowersyjne Hatred oraz IS Defense. W Ancestors Legacy trafiamy do mało eksploatowanego okresu w grach wideo, a mianowicie do między X oraz XII wiekiem. Tytuł reprezentuje gatunek RTS.
Rozgrywka operuje schematem charakterystycznym dla gatunku łącząc wydobywanie i rozbudowę bazy wraz z bitwami na poziomie oddziałów, nie zaś ogromnych wojsk. Ancestors stawia jednak duży nacisk na taktykę oferując wykorzystanie przewagi terenu, doświadczenia jednostek czy ich morale. Ponadto gracze mogą wskoczyć w skórę własnych wojowników własnoręcznie zmieniając przebieg bitwy. W grze dostępne będą 4 kampanie, każda poświęcona innej frakcji, w tym jedna ze Słowianami.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler