Premiery miesiąca - wrzesień 2017


Materdea @ 17:00 04.09.2017
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Kofeiniarz, kokainiarz, kodeiniarz.

Wrzesień to pierwszy miesiąc jesiennego szaleństwa. Zapowiada się całkiem solidnie.

Przyszedł czas na wrześniowe podsumowanie nadchodzących premier. Bez większego zaskoczenia, nie zabraknie solidnych strzelanek, jakiejś gry sportowej, tudzież czegoś dla fanów cRPG. Koniecznie rzućcie okiem na to, co trafi na rynek w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Knack II (PlayStation 4)5 września

Knack II bazuje na sprawdzonym patencie pierwszej części, która była dla konsoli PlayStation 4 tytułem startowym. Ponownie wcielamy się w postać tytułowego robota, który może zmieniać swą postać „rozpadając się na drobniejsze fragmenty”, a także budować siłę dzięki elementom ze zniszczonych przedmiotów – dzięki temu przejdziemy przez każdą przeszkodę i pobijemy każdego przeciwnika.

Eksplorowane lokacje obfitują w liczne zagadki środowiskowe, a także bossów, ponieważ to oni będą kwintesencją „dwójki”. Zaraz obok trybu kooperacji – ten jest nowością i pozwoli na kontrolę bliźniaczego knacka oraz podróż przez te same lokacje.

Destiny 2 (PC, Xbox One, PlayStation 4)6 września

Pierwsza odsłona Destiny była niemałym sukcesem, żegnającego się z serią Halo, studia Bungie. Stworzono angażującą społeczność strzelankę, w której kooperacja grała niemałą rolę, zaś eksploracja świata dawała wcale nie mniejszą satysfakcję. Ciężko jest nazwać serię cyklem World of Warcraft w kosmosie, ale…

Tak czy owak nastał czas debiutu jej kontynuacji. Tutaj wiele rewolucyjnych zmian nie zajdzie, ponieważ Destiny 2 będzie działało na sprawdzonych patentach, jedynie doszlifowując elementy niedoskonałe w poprzedniczce. Fabularnie jesteśmy w miejscu, w którym Ostatnie Miasto została zniszczone przez Czerwony Legion, a naszym celem jest zebranie najmężniejszych galaktycznych wojowników i stworzenie armii, mającej stawić czoła Legionowi.

Tyranny: Bastard’s Wound (PC)7 września

Od premiery Tyranny minął już niecały rok i podobnie jak w przypadku starszego Pillars of Eternity, również i ten cRPG dostanie swój dodatek – choć nieco mniejszy od The White March, to równie bogaty i intrygujący.

Mowa o Bastard's Wound, fabularnym i wymagającym podstawki rozszerzeniu. Akcja DLC rozgrywa się po wydarzeniach z oryginału w zupełnie nowej lokacji w Terasach. Ulokowano w niej uchodźczy obóz, a my zaprowadzamy w nim nowy porządek – albo i nie. Decyzja dotycząca przetrwania mieszkańców obozu należy do nas. Oprócz tego poznamy bliżej Barika, Zwrotkę oraz Lantry’ego, przez dedykowane im zadania.

Przy okazji deweloperzy pochylili się też nad zwykłym Tyranny, dodając nowe kwestie dialogowe do podstawowej przygody, a także modyfikując zakończenie w przypadku zachowania stuprocentowej wierności Hegemonowi.

Divinity: Original Sin II (PC)14 września

Divinity: Grzech Pierworodny (ang. Original Sin) było dość innowacyjną, jeśli można tak powiedzieć o gatunku klasycznych cRPG-ów, produkcją, z uwagi na szerokie wykorzystanie fizyki do ingerencji w samą rozgrywkę. Był to też projekt studia Larian, który ocalił od bankructwa tego dewelopera.

Grzech Pierworodny II ponownie przenosi nas do świata Rivellonu, a przedstawione wydarzenia mają miejsce tysiąc lat po tym, co mogliśmy poznać w pierwowzorze. Gracz wciela się we władcę zakazanej magii, umieszczonego w więziennej kolonii Fort Joy. Magistrowie Świętego Zakonu chcą go "wyleczyć" z posiadanych umiejętności, z czego my – oczywiście – się wywijamy.

W „dwójce” nadal mamy ten sam schemat. Tworzymy bohatera, wybierając mu klasę, rasę i rozdysponowując mu początkowe punkty doświadczenia. Później trafiamy do świata gry, eksplorujemy kolejne lokacje, wypełniamy zadania zdobywane od postaci niezależnych oraz poznajemy historię. Original Sin II będzie oferować tryb kooperacji oraz usprawnioną oprawę graficzną!

Sprawdź także:
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?