Skyforge: Eric DeMilt, dyrektor produkcji ze studia Obsidian Entertainment, odpowiada na nasze pytania
MG: Kiedy planujecie wydać Skyforge?
ED: Skyforge jest obecnie w fazie otwartych beta testów w Rosji, a otwarta beta w Ameryce Północnej i Europie ruszy latem 2015 roku.
MG: Jak będą działać mikrotransakcje, planujecie jakiś system subskrypcji?
ED: Skyforge to MMO free-to-play i chcemy, aby zabawa była angażująca i satysfakcjonująca zarówno dla płacących, jak i niepłacących graczy. Oto przegląd naszej strategii monetyzacji:
● Wszyscy gracze Skyforge powinni dobrze się bawić, niezależnie od tego, czy inwestują w grę pieniądze.
● Monetyzacja nie może ograniczać dostępu gracza do niektórych elementów (włączając w to końcowe PvE oraz PvP).
● Gracze nie mogą nigdy trafić na pay-wall uniemożliwiający postępy.
● Gracze mogą zainwestować w Skyforge pieniądze, jeśli chcą przyspieszyć rozwój postaci i przedrzeć się przez zawartość szybciej, ale nigdy kosztem doświadczeń innych grających.
● Gracze nie powinni czuć, że muszą inwestować prawie nieograniczoną ilość czasu, aby móc konkurować.
MG: Planujecie polską wersję gry? Dialogi również?
ED: Wciąż zastanawiamy się jakie języki zostaną dodane do angielskiego, niemieckiego i francuskiego. Więcej informacji w tym temacie wkrótce.
MG: Ile godzin dialogów nagraliście?
ED: Dobre pytanie. Szczerze mówiąc, nie znam odpowiedzi w godzinach. Wiem, że dla zawartości dostępnej podczas otwartej bety nagraliśmy ponad 4500 linii dialogów dla ponad 100 różnych postaci.
MG: Dziękujemy za Twój czas.
ED: Nie ma problemu. Dziękujemy za zainteresowanie Skyforge. Nie możemy się doczekać, aż Wasi gracze zawitają do Aelion.
Jeśli macie jakieś pytania dodatkowe na temat Skyforge, piszcie w komentarzach poniżej. O samej grze więcej dowiecie się natomiast w tym miejscu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler