Skyforge: Eric DeMilt, dyrektor produkcji ze studia Obsidian Entertainment, odpowiada na nasze pytania


bigboy177 @ 14:16 08.05.2015
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

Otwarte beta testy Skyforge coraz bliżej, a jako że gra zapowiada się całkiem ciekawie postanowiliśmy porozmawiać z jednym z deweloperów pracujących na tytułem. Na nasze pytania odpowiadał niejaki Eric DeMilt, dyrektor produkcji ze studia Obsidian Entertainment.

Otwarte beta testy Skyforge coraz bliżej, a jako że gra zapowiada się całkiem ciekawie postanowiliśmy porozmawiać z jednym z deweloperów pracujących na tytułem. Na nasze pytania odpowiadał niejaki Eric DeMilt, dyrektor produkcji ze studia Obsidian Entertainment.

MiastoGier.pl: Cześć. Miło Cię poznać. Możesz napisać kilka słów na swój temat dla naszych czytelników?

Eric DeMilt: Cześć, mam na imię Eric DeMilt. Jestem dyrektorem produkcji w Obsidian Entertainment, współpracującym z ekipą Allods Team przy produkcji i przygotowaniu na zachodni rynek gry Skyforge.

MG: Jak długo powstaje Skyforge?

ED: Skyforge powstaje od około 5 lat. Etap projektowania oraz tworzenia silnika graficznego i silnika serwerów rozpoczął się wkrótce po zakończeniu prac nad Allods Online. Obsidian współpracuje z Allods Team przy wielu elementach gry (klasach, stworach, instancjach, raidach) od około 2 lat.



MG: Jesteś w stanie wskazać jakie są najważniejsze elementy Skyforge?

ED: Skyforge ma kilka cech, które sprawiają, że to unikatowa oraz innowacyjna gra.

Zostajesz bogiem – w Skyforge gracze zaczynają jako nieśmiertelni bohaterowie, broniący swojego świata przed inwazjami nieprzyjaźnie nastawionych bogów. W miarę jak gracze wypełniają misje i rozwijają swoje umiejętności zdobywają także wiernych oraz prestiż. Ten system progresji ostatecznie prowadzi do odblokowania ich boskiej formy.

Ale zostanie Bogiem to nie koniec gry. Kiedy odblokujesz swoją boską formę masz dostęp do nowych taktycznych możliwości prowadzenia rozgrywki, napędzanych przez nowy surowiec (obecnie zwany wiarą), co pozwala Ci korzystać z Twojej boskiej formy przez ograniczony czas (przez wiarę) w różnych sytuacjach w grze.

Kiedy gracz przyjmuje swoją boską formę, dostaje unikatowy wygląd – jest znacznie większy, unosi się nad polem bitwy, posiada unikatowe efekty, świecące runy w skórze oraz możliwość walczenia przy pomocy potęgi bogów. Jego boskie umiejętności pochodzą od klasy jaką gra, więc jeśli gra łucznikiem, nie będzie musiał się uczyć zupełnie nowych umiejętności w swojej boskiej formie.

Szybki, dynamiczny system walki – walka w Skyforge zainspirowana została najlepszymi elementami najlepszych gier akcji oraz bijatyk. Efekty specjalne, łatwe do opanowania celowanie oraz sterowanie z pomocą WASD z opcjonalnym namierzaniem, pozwala graczom realizować zapierające dech w piersiach kombosy, niszczące finishery; oraz pokazywać efektowne ataki.

Unikatowa progresja bohatera – Skyforge ma rozbudowany system rozwoju postaci, pozbawiony leveli. Jest on na tyle głęboki, że gracze są w stanie wykreować naprawdę unikatową postać. Talenty oraz umiejętności odblokowywane są w specjalnej sieci węzłów, które tworzą coś, co nazywamy Ascension Atlas. Zapewnia on wiele sposobów rozwijania postaci oraz jego mocy. A dzięki temu że jesteś w stanie zmieniać klasy w czasie rzeczywistym zawsze będą nowe, interesujące sposoby rozwoju postaci.



Łatwo dostępna zawartość – Divine Observatory (Boskie Obserwatorium – jedna z lokacji, swego rodzaju hub – dop.red) pozwala graczom w łatwy sposób dostrzec całą zawartość: misje PvE, solo, grupowe, w świecie, w instancjach, PvP; a także dynamiczne wydarzenia i więcej. Dzięki temu gracz może szybko znaleźć to, co preferuje i nie musi brnąć przez liniowy system rozwoju postaci, dostając okruszkami fragmenty gry. Ta sama swoboda występuje w przypadku rozwoju bohatera oraz klas w Ascension Atlas; nie jesteś ograniczony liniową progresją klasy, którą wybrałeś na początku gry.

Unikatowa architektura serwerów – dzięki jednemu serwerowi dla każdego terytorium geograficznego, nigdy nie dojdzie do sytuacji, gdy będziesz sam i nie będziesz mógł znaleźć pełnej kolejki PvP, albo zostaniesz oddzielony od przyjaciół przez jakieś sztuczne bariery i nie będziesz miał z kim przeprowadzić raidu.

Sprawdź także:

Skyforge

Premiera: 16 lipca 2015
PC, PS4, XBOX ONE

Skyforge to gra MMORPG stworzona przez studio Allods Team, wspierane przez Obsidian Entertainment. Projekt przedstawia to klimaty sci-fi fantasy, w wielkim otwartym i peł...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLysander   @   16:53, 21.05.2015
Coraz bardziej mi się podoba Uśmiech

Jedyne MMO na które czekam. Z klasycznych MMO wytrzymałem tylko w WoWie i grałem w niego latami - mam nadzieję, że w Skyforge przegram przynajmniej parę miesięcy.