Skyforge: Eric DeMilt, dyrektor produkcji ze studia Obsidian Entertainment, odpowiada na nasze pytania


bigboy177 @ 14:16 08.05.2015
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!


MG: Czy powiedziałbyś, że Skyforge jest podobne do Destiny?

ED: W Skyforge są pewne podobieństwa do Destiny, ale obie gry są unikatowymi produktami, starającymi się być najlepszymi w swoich gatunkach.

Skyforge to mieszanka elementów sci-fi oraz fantasy, która daje graczom dużo kreatywnej swobody, zarówno pod względem projektu, jak i stylu.

Jak widać na niektórych materiałach oraz po zawartości beta wersji Skyforge, byliśmy w stanie stworzyć „świat większy niż w życiu”, gdzie gracze są potężnymi nieśmiertelnymi, pracującymi na to, by stać się bogami – ścierając się z wieloma niebezpieczeństwami, począwszy od klasycznych potworów fantasy oraz przeciwników rzucających zaklęcia, na wrogach technicznych, jak Mechanoidy z potężną bronią laserową, kończąc. Skyforge to świat, w skład którego wchodzi miasto-stolica naszych bogów, unoszące się w chmurach, wyglądające jak coś z Gwiezdnych Wojen albo Mass Effect, a także lokacje dla podróżników, takie, jak Las Lanber oraz Wyspa Naori. Ta kreatywna swoboda pozwala nam realizować naszą wizję gry, w której gracze mogą być „większymi niż w życiu” bohaterami, mającymi przygody w „większych niż w życiu” miejscach.

Skyforge jest też mieszanką otwartego świata oraz instancji. Wszystko jest łatwo dostępne z Boskiego Obserwatorium. Ten miks daje graczom to, co najlepsze w obu światach. Wygodę łatwo dostępnych krótkich sesji (instancje, grupowe przygody, PvP), jak również możliwość eksplorowania bardziej tradycyjnego, dużego otwartego świata, kiedy masz czas.




MG: Jakie tryby zabawy planujecie w Skyforge?

ED: Skyforge oferuje obecnie wszystkie tryby zabawy, jakich mógłbyś oczekiwać od tradycyjnego MMO:

● duże otwarte zony;
● małe instancje solowe i dla grup;
● lochy;
● raidy;
● mecze PvP (Team Deathmatch, Capture the Flag, Payload)
● i wiele innych rozwiązań, jak Inwazje, Zniekształcenia itd. o których powiemy coś więcej w późniejszym czasie.


MG: Ile klas postaci przygotowujecie dla Skyforge?

ED: Skyforge będzie miał 13 klas do odblokowania w dniu premiery, a kolejne zostaną dodane później. Nasze klasy startowe to szeroki wachlarz postaci walczących bezpośrednio, jak i na odległość, zarówno w klimatach fantasy, jak i sci-fi – każda z unikatowym wyglądem i stylem walki. Wśród tych klas są:

● Berserker
● Gunner
● Kinetic
● Necromancer
● Archer
● Slayer
● Paladin
● Cryomancer
● Lightbinder
● Warlock / Witch
● Monk
● Alchemist
● Knight

Sprawdź także:

Skyforge

Premiera: 16 lipca 2015
PC, PS4, XBOX ONE

Skyforge to gra MMORPG stworzona przez studio Allods Team, wspierane przez Obsidian Entertainment. Projekt przedstawia to klimaty sci-fi fantasy, w wielkim otwartym i peł...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLysander   @   16:53, 21.05.2015
Coraz bardziej mi się podoba Uśmiech

Jedyne MMO na które czekam. Z klasycznych MMO wytrzymałem tylko w WoWie i grałem w niego latami - mam nadzieję, że w Skyforge przegram przynajmniej parę miesięcy.