Pytajnik z gry Watch_Dogs


bigboy177 @ 19:50 02.06.2014
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!


Czwarty pytający to czytelnik o pseudonimie J3DAJ. Ma on, aż pięć pytań dlatego wypiszę je w liście, a do każdego dołączę odpowiedź.

1. Ile czasu trwa pierwsza instalacja gry?
Pierwsza instalacja na PlayStation 4 trwa kilka minut. Nie mierzyłem konkretnie, ale w około 5 minut gra była już na dysku. Proces przebiegał w tle, a zatem można było spokojnie grać w międzyczasie.

2. Ile zajmuje miejsca na dysku?
Gra na dysku zajmuje 22 GB, nie wliczając w to zapisów.

3. Jak się sprawuje nawigowanie po mapie za pomocą touchpada?
Nawigowanie z użyciem Touchpada działa dokładnie tak, jak w Assassin’s Creed 4. Dla mnie jest mało wygodne. Lepiej przesuwa mi się kursorem z wykorzystaniem gałki analogowej.

4. Jak wyglądają wszystkie schematy sterowania do wyboru?
Pytanie dość obszerne. Schematów jest kilka, można zatem dopasować taki, który jest najodpowiedniejszy.

5. Czy Watch_Dogs wymaga abonamentu PS+ do rozgrywki online?
Wszystkie gry dla PlayStation 4 wymagają PS+ do grania w sieci. Nie wiem jak wygląda to na PS3, ale przypuszczam, że w tym przypadku nie trzeba subskrypcji. Działa to na zasadach powstałych na premierę platformy.



Kolejna osoba, która ma dla nas pytania to JayjayS. Jako że wątpliwości też ma kilka, rozwieję je w formie listy zawierającej pytania i odpowiedzi.

1. Jakie rzeczy można hakować?
Hakować można sporo, począwszy od telefonów, przez systemy zabezpieczeń, kamery i bankomaty, na bramach wjazdowych, barierach, kolczatkach i sygnalizacji świetlnej skończywszy. W miarę potrzeby można też włamać się do komputera pokładowego helikoptera lub samochodu, unieruchamiając go na moment i zyskując cenne sekundy, potrzebne do ucieczki albo schwytania kogoś.

2. Jaka jest ilość broni?
Szczerze mówiąc, nie liczyłem, bo jest tego dość sporo. Jeśli miałby „strzelać”, to powiedziałbym, że giwer jest kilkanaście (bliżej 20-tki), wliczając w to także granaty, wabiki i ładunki detonowane zdalnie.

3. Czy są helikoptery, czołgi itp.?
Helikoptery tak, latają nam ponad głową, jeśli przeskrobiemy za dużo i gliniarze wezwą wsparcie. Czołg to złe określenie, ale istnieje w grze jego odpowiednik – swego rodzaju pajęczy robot. Da się w nim zasiąść, w przeciwieństwie do helikoptera. Prócz tych dwóch wehikułów są jeszcze łodzie.

Sprawdź także:

Watch_Dogs

Premiera: 27 maja 2014
PS4, PC, PS3, XBOX 360, WIIU, XBOX ONE

Watch_Dogs to gra akcji opowiadająca o zinformatyzowanym świecie, w którym jeden człowiek, może kontrolować wszystko z wykorzystaniem wyłącznie swojego telefonu. Projekt ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   21:28, 02.06.2014
Moja ciekawość została zaspokojna, choć nie cała. Jedno mnie gryzie teraz, jeśli nie można polatać helikopterem to znaczy, że latanie będzie nam dane w dwójce? Dumny
0 kudosFox46   @   12:15, 03.06.2014
A teraz pytanie za 30000000 milionów, jaki jest sens wykonywania misji po cichu ?? nic za to przecież nie dostajemy. Tą możliwość wykonywania misji Po cichu albo głośno jest w zupełności w grze bez sensu.
Takie rozwiązania mają prawo bytu np: w Deus Exie: Human Revolution, Hitmanie, itp:
A w WD nieważne jak ją wykonamy toi tak dostaniemy PD+ jakąś tam reputację z tego co widziałem. Która banalnie jest odbudować albo "nabić"
W tej grze nie powinniśmy grać jako haker i tyle. Ubisoft samo nie wiedziało czego chce, doszli do wniosku że co to za gra grając hakerem i robiąc wszystko po cichu (to by było zbyt nudne).
Z drugiej strony ostro się ośmieszali dając nam Hakera Komandosa. Bo mało kto gra po cichu mając w magicznym płaszczu 20 pukawek różnego rodzaju.
Jeżeli będzie plebiscyt 2014 i będzie tam kategoria "rozczarowanie roku 2014" z pewnością zagłosuję na Watch Dogsa.
0 kudosMicMus123456789   @   13:21, 03.06.2014
Cytat: Fox46
Ubisoft samo nie wiedziało czego chce

Taa, a może pomyśleli, że nie każdy lubi czy chce grać po ciuchu? Grasz jak chcesz, a że nie ma rozróżnienia na nagrody za grę to mały minus, ale da się przeżyć.
0 kudosbigboy177   @   14:23, 03.06.2014
Cytat: Fox46
A teraz pytanie za 30000000 milionów, jaki jest sens wykonywania misji po cichu ?? nic za to przecież nie dostajemy. Tą możliwość wykonywania misji Po cichu albo głośno jest w zupełności w grze bez sensu.

Osobiście miałem z tego satysfakcję, bo rzeczywiście w grze nic z tego tytułu nie dostajemy.
0 kudosFox46   @   16:07, 03.06.2014
Cytat: MicMus123456789

Taa, a może pomyśleli, że nie każdy lubi czy chce grać po ciuchu? Grasz jak chcesz, a że nie ma rozróżnienia na nagrody za grę to mały minus, ale da się przeżyć.

Obstawiam że raczej nie, aczkolwiek co to za Sandbox w którym nie możemy zrobić BUM BUM rtatatatatat między oczy komu chcemy(jednymi słowy robić i jeździć tam gdzie chcemy i co chcemy). Haker nie za bardzo tutaj pasuję w tej koncepcji.

Cytat: bigboy177

bo rzeczywiście w grze nic z tego tytułu nie dostajemy.


I właśnie uważam że jeżeli były by do tego jakieś osiągnięcia/trofea to bardziej by to przykuło uwagę i zachęcało do cichego wykonywania misji.

Oczywiście nie mylić cichego wykonywania misji, z cichą eliminacją wroga.
0 kudosM3f   @   12:08, 05.06.2014
Mi osobiscie to podejscie bardzo odpowiada. Wiekszosc misji zaczynam po cichu, eliminujac elity np. wybuchami z otoczenia itp. Czasem w ten sposob zalatwie wszystkich, albo wogole przekradne sie do konca, niemniej czasem ktos mnie zauwazy i zaczyna sie jatka. W Assassinie w tym momencie musialbym zaczac misje od nowa, tutaj po prostu wyciagam karabin i przechodze do konkretniejszych argumentow Uśmiech Podejscie bardziej realistyczne i dajace lepsze poczucie zzycia z postacia. Jak dla mnie bomba!
Dodaj Odpowiedź