Poradnik do Broken Sword: The Sleeping Dragon (PC)
Wejdź do jaskini i porozmawiaj z naukowcem który dokonuje żywota. Spójrz na drzwi z symbolem omega oraz na szczelinę. Idź w prawo, znajdziesz tam pocztówkę z Glastonbury od niejakiego Bruno. Obejrzyj kartkę. Weź szkło powiększające ze stołu. Podejdź do drzwi. Na kwadratową płytę która znajduje się na prawo, przesuń ciemną skrzynie. Umożliwi Ci to przejście do sąsiedniego pomieszczenia. Przyjrzyj się maszynie,włącz maszynę korzystając z dźwigni na lewo. Pchnij dźwignie z prawej strony, to spowoduje eksplozje machiny. Podnieś dźwignie która odpadła i obejrzyj mechanizm przy drzwiach. Dźwignie włóż do otworu obok drzwi, to unieruchomi drzwi, wróć do poprzedniego pomieszczenia. Skrzynie przesuń tam gdzie znajduje sie machina, a następnie dosuń ją do ściany północnej. Podejdź do drzwi i wyjmij dźwignie.
Glastonbury
Porozmawiaj z krążącym nerwowo po ulicy wojskowym. Dowiesz się, że jego córka zniknęła. Idź do sklepu Cosmic Faerie. Rozejrzyj się po pułkach, zobaczysz pocztówkę identyczną do tej którą znalazłeś w Kongo.
Dostaniesz książkę z monetami. Użyj pręta na książce, uzyskasz w ten sposób monety. Książkę pokaż poecie, okaże się że wiersze są plagiatem. Zdenerwowany uda się do sklepu, kiedy będzie rozmawiał z Tristianem, spróbuj wejść na górę. Znajdziesz tam dziewczynę. Porozmawiaj z nią, okaże się córką pułkownika i powie ci o Bruno. Wyjdź ze sklepu i idź do wróżki Madame Zazie.
Wróżka da ci informacje o Bruno, musisz jednak dać jej srebrne monety i pocztówkę( tą którą znalazłeś w Kongo). Niestety potrzebujesz czegoś bliżej związanego z Brunem. Wróć się znów do sklepu i zagroź Tristianowi, że powiesz pułkownikowi o Melisie(jego córce). Kiedy otrzymasz „prezent”, wróć się do wróżki. Kiedy wróżce zrobi się słabo wyjdź na ulice. Okaże się, że knajpka się pali. Przez główne drzwi nie wejdziesz, ale obok jest brama która bez problemu dostaniesz się na zaplecze. Spróbuj otworzyć drzwi, niestety sam sobie nie poradzisz. Porozmawiaj z Eamonem(poeta) i poproś go o pomoc. Teraz wejdź w bramkę. Ujrzysz mnicha i płonący budynek
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler