Broken Sword: The Sleeping Dragon (PC)

ObserwujMam (79)Gram (7)Ukończone (19)Kupię (2)

Poradnik do Broken Sword: The Sleeping Dragon (PC)


Ogidogi @ 10:01 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Porozmawiaj z gościem który bawi się młotem pneumatycznym, wypytaj o gościa który śpi w ciężarówce. Później idź nieco w prawo, tam znajduje się dom obudowany rusztowaniem. Nieopodal siedzi babcia klozetowa, rozmawiaj z nią tak długo o pracy, aż ta wejdzie do toalet.
Teraz szybko obleć dom i podciągnij się na rusztowanie, następnie wyjdź po drabinie i idąc dalej przeskocz nad dziurą. Później opuść się poziom niżej, a zobaczysz kawałek liny, weź go. Teraz wróć na dół, wyłącz facetowi zasilanie od młota. Kiedy ten odwróci się podejdź do torby z narzędziami i wyjmij klucz do kanałów. Połącz linę z kluczem i użyj ich na kanale. Następnie podejdź do kierowcy i porozmawiaj z nim. Ten ucieknie i dzięki temu znajdziesz się w kanałach.
Przejdź przez kładkę i idź tak długo aż znajdziesz na ścianie czaszkę. Włóż nią kamiennego cylindra, który zdobyłeś kiedy zostałeś napadnięty koło teatru.

Katakumby
Idź prosto, następnie skręć w prawo. Zobaczysz plamę krwi oraz ślady prowadzące od niej aż do pomieszczenia. Idź z śladami, kiedy wejdziesz zobaczysz kilku zabitych templariuszy. Przeszukaj tylko tego najbliżej drzwi. Znajdziesz stary, miedziany klucz. Teraz użyj mikrofali aby zaabsorbować uwagę strażnika. Szybko przebiegnij do pokoju naprzeciwko. Kiedy strażnik wejdzie do środka i będzie oglądał mikrofale, szybko zamknij drzwi i użyj na nich starego klucza. W ten sposób zostanie uwięziony, a ty możesz iść dalej. Podążaj za śladami krwi tak długo, aż dojdziesz do regału z winami. Teraz wyjmuj kolejno: zielone, czerwone po lewej, czerwone, białe, niebieskie. Dzięki temu otworzy się tajemnicze przejście. Idź dalej, po drodze spotkasz konającego templariusza, który da Ci cenną wskazówkę. Idąc dalej dojdziesz do pomieszczenia w którym znajduje się stłuczony zegar. Przyjrzyj mu się, wskazuje 3:42. Teraz idąc dalej trafisz do podziemnego kościoła, który jest strzeżony przez dwóch żołnierzy. Musisz się przemknąć niezauważenie. Pierwsze idź do konfesjonału i tam poczekaj aż strażnik ruszy. Musisz wyczuć moment kiedy przemkniesz się za ołtarz, a następnie szybko do drzwi które widziałeś podczas animacji. Przyjrzyj się posągowi, pod nim jest płytka, na której jest coś wyryte. Przyjrzyj się jej, teraz podejdź do zegara i ustawiaj na nim godziny. Niestety żadna z nich nie jest dobra. Wróć do konfesjonału i przeczytaj biblię. Tam znajdziesz odpowiednie cyfry. Wróć i ustaw wskazówki, otworzy się tajemne przejście. Idź tam, a spotkasz mistrza templariuszy, obejrzyj animację.

Paryż
Porozmawiaj z Nico na temat wyjazdu do Egiptu. Ona pokaże Ci mapę. Użyj kamieni z symbolami Psi,Omega,Alfa. Oczywiście w takiej kolejności, dzięki temu zobaczysz gdzie udał się Sussaro.

Egipt
Idź śladami Nico tylko tak, żeby Cię nie zauważył żaden ze strażników. Kiedy przejdziesz się kawałek, zobaczysz w ścianie kamienne drzwi. Użyj na nich lewarka samochodowego, żeby je otworzyć i wejść do środka. Obejrzyj animację, kiedy twoim oczą ukaże się kamienny strażnik, użyj kamieni z symbolami na wrotach. Kiedy wejdzie strażnik

wytłumaczy Ci zasady kolejnej zagadki, którą będziesz musiał rozwiązać. Ja ułatwię Ci nieco pracę:
Pierwsze weź zabójcę i przewieź go na drugą stronę, wróć i weź brata i przewieź go na drugą stronę. Teraz z drugiego brzegu weź zabójcę i wróć. Zostaw zabójcę i weź świadka, odstaw go na drugi brzeg i wróć po zabójcę. Teraz wszyscy trzej znajdują się po drugiej stronie, dzięki temu otwarły się kolejne wrota. Tu proponuje zapisać. Teraz czekają Cię dwa elementy zręcznościowe. Musisz po prostu wcisnąć dwa razy klawisz akcji w odpowiednich momentach. Obejrzyj dość długą animację. Idź schodami w górę i w lewo, zobaczysz ładunki wybuchowe. Szybko wciśnij klawisz akcji aby uniknąć wysadzenia. Teraz musisz ustawić kamienie tak abyś mógł po nich wyjść wyrzej. Pierwsze ten niżej ustaw w dziurze w posadzce tak abyś mógł przepchać po nim kamień z wyższego poziomu. Teraz znów ustaw ten niżej tak aby po nim pchnąć do ściany ten wyższy i w ten sposób wyjść w górę. Użyj znów planszy na której rozwiązywałeś zagadkę. Obejrzyj kolejną animację. Teraz udasz się do Glastonbury.

Glastonbury
Idź do końca ulicy, po czym wejdź w podwórko. Tam czekają na Ciebie skrzynię. Musisz ustawić je tak, aby najbliżej ściany były 3 skrzynie, dalej 2 a później 1. Inaczej mówiąc zrób z nich schody po których udasz się na drugą stronę muru. Kolejna animacja. Kiedy odzyskasz kontrolę wyjmij miecz za pomocą klucza salomona. Teraz czeka Cię finałowa walka ze smokiem
. Przybliżaj się do niego, wykorzystując ruiny i kamienie do ukrycia się. Kiedy będziesz blisko niego, wbij w niego miecz. Tak kończy się nasza przygoda.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Broken Sword: The Sleeping Dragon (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):