Broken Sword: The Sleeping Dragon (PC)

ObserwujMam (79)Gram (7)Ukończone (19)Kupię (2)

Poradnik do Broken Sword: The Sleeping Dragon (PC)


Ogidogi @ 10:01 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Znajdziesz się w okolicy jakiegoś starego budynku. Porozmawiaj z Bruno, następnie przejdź na drugą stronę ulicy. Sprawdź drzwi, niestety okaże się że są zamknięte i musisz inaczej dostać się do środka. Przejdź pod łukiem i idź w lewo. Zobaczysz duży otwarty kontener. Niestety jest zbyt wysoki, ale na szczęście możesz przesunąć skrzynie tak, aby znalazła się przy prawej stronie kontenera. Wdrap się na skrzynie, pociągnij za pokrywę tego kontenera, następnie wejdź na niego. Zobaczysz rozbite okno, użyj go aby wejść do budynku.
Kiedy znajdziesz się w środku, opuść pierwsze pomieszczenie. Kiedy wyjdziesz kieruj się w lewo, miń szafkę i wejdź w drzwi po lewej. Kiedy wejdziesz po prawej stronie, tuż za skrzyniami zobaczysz przełącznik. Musisz przesunąć skrzynie tak aby go odblokować. Ustaw dwie skrzynie tak, abyś mógł na nie wyjść i przeciągnąć skrzynie która blokuje włącznik. Pomoże Ci skrzynia która jest na drugim końcu pokoju. Gdy włączysz przełącznik, spójrz na ziemie. Znajdziesz klapę, musisz zrobić tak, żeby żadna skrzynia na niej nie stała. Zastosuj tą samą taktykę co chwilę wcześniej. Gdy to zrobisz, użyj tej klapy aby dostać się niżej. Kieruj się podziemiami, tak długo aż dotrzesz do drabiny. Wyjdź po niej na górę, kiedy będziesz na górze, użyj jeszcze jednej drabiny aby wspiąć się jeszcze wyżej. Znajdziesz się w teatrze, gdzie dziewczyna Susaro próbuje wycisnąć informacje z Nico. Kiedy obejrzysz animację, idź wzdłuż baru, potem odbij w lewo w kierunku sceny. Musisz zrobić to tak żeby Cię nie zauważył Flap. Po minięciu drzwi wyjdź po drabinie, na górze użyj liny aby poluzować kratę z reflektorami po którym przejdziesz na drugi koniec rusztowania. Zbliż się do worków, pierwsze zrzuć ten bliżej, następnie gdy tylko będziesz mógł zrzuć drugi. Oprych dostanie w głowę, a Ty porozmawiasz sobie z Nico.



Przeszukaj Flapa, następnie udaj się w lewo i zejdź po schodach do piwnicy.

Kiedy będziesz na dole, skręć w prawo i wejdź w pomieszczenie po lewej. Zobaczysz tam windę, przyjrzyj się guzikowi uruchamiającemu ją. Idź kawałek w lewo i ze skrzyni weź teatralną szminkę. Wyjdź w lewo, na rozwidleniu udaj się w prawo i wejdź w pierwsze drzwi, zobaczysz tam sejf leżący na podłodze, przyjrzyj mu się. Wyjdź z pokoju, wróć się, tylko nie skręcaj w lewo spowrotem, ale idź na wprost. Znajdziesz tam schody, zejdź po nich. Gdy będziesz na dole, usłyszysz strzały, po chwili odzyskasz kontrole nad bohaterami. Udaj się nimi tak abyś trafił do pokoju pod garderobą w której znajdował się sejf. Zobaczysz tam wspornik podtrzymujący sufit oraz skrzynkę z bezpiecznikami w której działa tylko jeden bezpiecznik. Spróbuj użyć szminki, niestety okaże się że musisz sprawić żeby była bardziej płynna. Wyjdź z pokoju i idź do metalowych drzwi przy których leży zmasakrowane ciało, kiedy przyjrzysz się zamkowi, nasz bohater stwierdzi że potrzebujesz karty magnetycznej. Wróć na scenę, pamiętasz miejsce gdzie Nico została złapana?? Wejście do tamtego pomieszczenia znajduje się po tej stronie co drabina po której wchodziłeś, aby pozbyć się flapa. Kiedy tam będziesz podnieś z za lady papierowy kubeczek, do którego wsadź szminkę. Teraz udaj się na scenę i użyj zestawu przy reflektorze aby szminka się stopiła. Teraz idź na sam dół, do pomieszczania w którym znajduje się wspornik. Użyj roztopionej szminki na wsporniku, niestety samemu nie uda Ci się go wywrócić. W inventory masz Nico, użyj jej na wsporniku, inaczej mówiąc poproś ją o pomoc. Razem dacie rade, kiedy sejf spadnie, podnieś kartę magnetyczną oraz jakiś artefakt. Udaj się do metalowych drzwi i użyj karty. Kiedy będziesz na dole biegnij tunelem do końca, w połowie przyjrzyj się kamieniowi z symbolem błyskawicy. Dalej zobaczysz trzy kobry patrzące się na jakiś przedmiot. Weź artefakt
, obejrzy animację, gdy tylko uzyskasz możliwość ruchu, biegnij do krawędzi mostu i zwieś się na dół. Przysuń się do Nico, gdy będziesz blisko, podciągnij się i przygotuj się na bieg. Musisz dobiec do windy, zanim zabójczyni Cię dorwie. Jeżeli Ci się nie uda będziesz powtarzał całą scenę. Kiedy będziesz na górze użyj otwieracza do butelek, żeby unieruchomić windę. Udaj się na górę, niestety nie będziesz mógł wyjść przez scenę. Ale na szczęście możesz użyć windy którą oglądałeś, później zeskocz ze sceny i udaj się do wyjścia którym do teatru dostał się George. Zostaniesz okradnięty i ockniesz się w domu Nico, tam musisz tylko porozmawiać na wszystkie możliwe tematy. Udacie się do świątyni w Kongo.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Broken Sword: The Sleeping Dragon (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):